کد خبر : 1512054 | 25 اسفند 1396 ساعت 15:32 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمام تیم‌ها برای آماده سازی سراغ امثال سیرالئون می‌روند

سیدجلال: لغو بازی‌های تدارکاتی به ما مربوط نیست

مدافع پرسپولیسی تیم ملی که در اردوی آماده سازی شاگردان کی‌روش حضور دارد به تشریح شرایط تیم ملی پرداخت.

سیدجلال: لغو بازی‌های تدارکاتی به ما مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران و همچنین شرایط اردویی در آخرین روزهای سال 96 به توضیح پرداخت.


مدافع شماره 4 تیم ملی صحبت‌هایش را اینچین آغاز کرد و گفت: خدا را شکر اردوها شروع شده و البته ما از روز گذشته به اردو اضافه شدیم اما در مجموعه یک کار را دنبال می‌کردیم. به نظرم با شرایط خوبی آماده هستیم و روز به روز پیشرفت می‌کنیم. من هر روز و بعد از ریکاوری پیشرفت را می‌بینم.


وی در خصوص لغو دیدار دوستانه با سیرالئون گفت: ما باید خوب تمرین کنیم و خوب آماده شویم. ما وظیفه داریم در اردوها به خوبی تمرین کنیم و آماده شویم و امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود.


سیدجلال در واکنش به اینکه آیا بازی با سیرالئون می‌توانست به سود ما باشد گفت: خیلی می‌تواند کمک کند. هر بازی تدارکاتی می‌تواند به تیم کمک کند و در دیگر تیم‌ها هم همینطور است. بازی تدارکاتی این نیست که شما با تیم‌های بزرگ بازی کنید. بازی تدارکاتی برای آماده سازی، هماهنگی، بالا بردن تمرکز و اعتمادبنفس بازیکنان است. هر بازی در این شرایط می‌تواند کمک کند. ما 4 سال قبل هم بازیهای تدارکاتی خوبی مقابل تیم‌های آفریقایی انجام دادیم.


کاپیتان تیم ملی در خصوص جو حمایتی در آستانه جام جهانی و آماده سازی تیم ملی گفت: حمایت خوب است و البته باید بیشتر شود. ما آماده سازی را ادامه می دهیم و کار را دنبال می کنیم. بعد از بازی های لیگ و آسیا ریکاوری را پشت سر می‌گذاریم. اردوهای کمی داشتیم و این ریکاوری‌ها کمک می کند تا بیشتر در کنار هم باشیم و برای جام جهانی آماده شویم.


مدافع باتجربه تیم ملی در واکنش به اینکه چرا فدراسیون ایران در تدارک بازی‌های تدارکاتی با مشکل مواجه است و معمولا بازی‌ها لغو می شود گفت: مشکل ما بازیکنان نیست و امیدوارم مشکلات حل شود.

دیدگاه‌ها