کد خبر : 1512055 | 25 اسفند 1396 ساعت 15:32 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

منتظری: بازگشتم به شرایط نرمال زمان بر است

مدافع ملی پوش استقلال می گوید تمدید قرارداد کی روش برای مردم ایران خبری خوب است.

منتظری: بازگشتم به شرایط نرمال زمان بر است

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال در حاشیه تمرین روز جمعه تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارید. امروز روز دوم از تمرینات دور اول آماده سازی تیم ملی است. بازیکنان شرایط خوبی دارند و اردو مربوط به بازیکنان داخلی است و در ادامه کارهای ریکاوری است که بعد از هر بازی انجام می شود و همه برای بازی آماده می شویم.


وی درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی، عنوان کرد: متاسفانه بازی لغو شد. البته ما هم خبردار  شدیم که وضعیت مشخص نیست. در ادامه تمریناتی که آغاز کردیم، روند خود را در پیش داریم و اگر بازی باشد با تمام توان در بازی ظاهر خواهیم شد و اگر بازی نباشد تمرینات را ادامه خواهیم داد.


مدافع تیم ملی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهایی مانند سیرالئون برای ایران مناسب است، تصریح کرد: در تمام کشورهای دنیا اینگونه است که بعد از بازی های سخت و پرفشار لیگ، بازی های سخت انجام نمی دهند و ما دو بازی بزرگ پیش رو داریم. این بازی می تواند به بچه ها و روند تمرینات ما کمک کند.


منتظری در پاسخ به اینکه آیا به شرایط مورد نظر خود رسیده، گفت: بعد از مصدومیت هایی که داشتم تلاش کردم به شرایط نرمال بازگردم اما زمان می برد. تمام تلاش من این است که در سریع ترین زمان ممکن برگردم.


وی در واکنش به این موضوع که چه احساسی نسبت به دومین جام جهانی متوالی خود دارد، تصریح کرد: من هم امیدوارم که بازی کنم و اما وظیفه من این است که در بازی های دوستانه و لیگ و در تمرینات موفق باشم.


منتظری در ادامه درباره تقابل های دوستانه بعدی تیم ملی، افزود: همه بازیکنان تونس و الجزایر را می شناسند که در اروپا بازی می کنند. این بازی به ما کمک می کند زیرا شبیه به مراکش است و انتخاب این تیم هدفمند است.


او در پایان درباره تمدید قرارداد کی روش تا جام ملت ها، اضافه کرد: خبر تمدید قرارداد کی روش برای مردم ایران خوشحال کننده است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها