کد خبر : 1512085 | 25 اسفند 1396 ساعت 17:12 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش کریمی برای رسیدن به فرم جهانی (عکس)

علی کریمی هافبک ملی پوش سپاهان یکی از بازیکنان حاضر در تمرین تیم ملی است.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی فصل گذشته را در دو تیم دینامو زاگرب و لوکوموتیو زاگرب پشت سر گذاشت؛ ولی علیرغم اینکه مایل بود در فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد، به دلیل اینکه با پیشنهاد مناسبی روبرو نشد به سپاهان بازگشت تا برای دومین سال پیاپی با کرانچار فصل را شروع کند.


البته این فصل نیز مانند فصل گذشته که با کنار رفتن کرانچار از دینامو زاگرب بود، برای علی کریمی و سپاهان خوب پیش نرفت و این مربی کروات اگرچه کمی دیرتر از سال گذشته؛ ولی از هدایت تیمی که سرمربیگری آن را برعهده داشت کنار گذاشته شد.


سپاهان در حال حاضر و در پایان هفته 25ام با 27 امتیاز رتبه یازدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و اگر دو پیروزی پیاپی برابر گسترش فولاد تبریز و سیاه جامگان نبود، آنها همچنان در خطر سقوط قرار داشتند.


کریمی در فصل جاری 14 دیدار را از ابتدا با طلایی پوشان استارت زده و یک گل نیز به ثمر رسانده است. هافبک ملی پوش سپاهانی طی این مدت و علیرغم مصدومیت هایی که داشته، همواره مدنظر کارلوس کی روش بوده و این روزها نیز در تمرینات ملی تلاش ویژه ای دارد تا با قرار گرفتن در لیست تیم ملی و حضور موثر در جام جهانی، تلخی های سال 96 را به فراموشی بسپارد.

 

 

 


عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها