کد خبر : 1512204 | 26 اسفند 1396 ساعت 12:31 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیمان حسینی، سفیر منتخب فوتبال ساحلی دنیا

با انتخاب سازمان جهانی فوتبال ساحلی، دروازه بان ملی پوش فوتبال ساحلی ایران، به عنوان یکی از 20 سفیر این سازمان انتخاب شد.

پیمان حسینی، سفیر منتخب فوتبال ساحلی دنیا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش در رقابت های مختلف بین المللی که آخرین آن در باهاما و حین رقابت های جام جهانی اتفاق افتاد باعث شد تا پیمان حسینی به عنوان یکی از بهترین های فوتبال ساحلی در دنیا شناخته شود. بهترین دروازه بان رقابت های جام جهانی 2017 و برترین گلر ساحلی دنیا در سالی که گذشت، امروز به انتخاب سازمان جهانی فوتبال ساحلی به عنوان یکی از سفیران این رشته ورزشی انتخاب شد. سفیرانی که شامل 20 بازیکن مرد و زن از فوتبال ساحلی دنیاست. 


سازمان جهانی فوتبال ساحلی در رابطه با این انتخاب توضیح می دهد: "بازیکنان بدون شک یکی از اصلی ترین دارایی های فوتبال ساحلی هستند، و سازمان جهانی فوتبال ساحلی بر این باور است که آنها یک راه اصلی برای کمک به تقویت و ارتقا ورزش در مقیاس جهانی هستند. بازیکنان کسانی هستند که فنون را در زمین به نمایش می گذارند، گل ها را به ثمر می رسانند و توپ ها را مهار می کنند ... آنها کسانی هستند که همه می خواهند بازیشان را ببینند. آنها ستارگان واقعی ما هستند.


به همین دلیل است که ما برنامه سفیران را شامل 20 بازیکن از مردان و زنان معرفی می کنیم که از چهره های شناخته شده در ورزش فوتبال ساحلی هستند. البته که نفرات معرفی شده براساس معیارهایی همچون وجهه آنها در عموم، نحوه ارتباط با طرفدارانشان و علاقمندان به فوتبال ساحلی و در نهایت با ملاحظات جغرافیایی انتخاب شده اند."

دیدگاه‌ها