کد خبر : 1512282 | 26 اسفند 1396 ساعت 18:29 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

غفوری: بازی با تیم‌های بزرگ پول می‌خواهد که نداریم!

مدافع تیم ملی ایران معتقد است حریف آفریقایی ایران تیم بدی نبوده و باعث آمادگی بیشتر بازیکنان تیم ملی شده است.

غفوری: بازی با تیم‌های بزرگ پول می‌خواهد که نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری بعد از برد تیم ملی مقابل سیرالئون به خبرنگاران گفت : مسابقه خوبی بود و جوانان تیم ملی فرصتی برای بازی پیدا کردند . هم‌چنین بازیکنان داخلی این شانس را پیدا کردند که با یکدیگر هماهنگ بشوند .


وی در واکنش به محافظه‌کاری بازیکنان در مواجهه با تیم سیرالئون تصریح کرد : تیم حریف خیلی سفت بازی می‌کرد و بچه‌های ما مراقب خود بودند . با این حال فکر نمی‌کنم بازیکنی کم کاری کرده و بازی را جدی نگرفته باشد .


غفوری در رابطه با کیفیت تیم آفریقایی گفت : آن طور که می‌گفتند این تیم ضعیف نبود . این بازی هم برای ما تمرینی بود و باعث آمادگی بیشتر بازیکنان شد و در کل خوب پیش رفت.


مدافع راست تیم ملی ایران در خصوص حریفان تدارکاتی ایران در مقایسه با دیگر کشورهای همسایه بیان کرد : من به بقیه کشورها کار ندارم . شرایط حال حاضر ما این بود که با این تیم بازی کنیم . بازی با تیم‌های بزرگ پول زیادی می‌خواهد که در حال حاضر شرایطش موجود نیست .


غفوری در پاسخ به سوال عجیب خبرنگاران در رابطه با کمپ تیم ملی ایران و نقایصی که دارد ، گفت : من کاره‌ای نیستم که در این رابطه صحبت کنم . شما بهتر است با آقای تاج که رئیس فدراسیون هستند گفت و گو کنید .

دیدگاه‌ها