کد خبر : 1512319 | 26 اسفند 1396 ساعت 19:16 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

2 طلا و یک برنز در انتظار کاراته کاهای ایران

بهمن عسگری و کاتای تیمی مردان برای کسب مدال طلا و تیم کاتای تبریز برای مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان هلند به میدان می روند.

2 طلا و یک برنز در انتظار کاراته کاهای ایران

به گزارش "ورزش سه"، سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی روتردام هلند و با حضور 683 کاراته کا از 74 کشور از امروز آغاز شد و بهمن عسگری در منهای 75 کیلوگرم با شکست دادن تمامی حریفان فینالیست شد. 

در کاتای تیمی، تیم تهران با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر با غلبه بر رقبا به فینال راه یافت و تیم شهرداری تبریز با ترکیب سهند اسلامی، فرزاد محمدخانلو و احد شاهین هم برای کسب مدال برنز فردا یکشنبه به مصاف تیم ترکیه می رود.

 

فردا و در دومین روز رقابتها، رزیتا علیپور دروزن منهای 61 کیلوگرم، در وزن منهای 68 کیلوگرم: مبینا کاویانی و مهتاب اسماعیلی و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی در بخش بانوان و در بخش مردان، ابوالفضل شهرجردی، امیربهادر تدین و احمدرضا محمودی در کاتای انفرادی، در وزن منهای 84 کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب، مهدی خدابخشی، مهدی قراری زاده، علی فداکار و کیوان بابان و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم،سجاد گنج زاده، صالح اباذری، سامان حیدری و ذبیح اله پورشیب به مصاف رقبا می روند.

دیدگاه‌ها