کد خبر : 1512389 | 27 اسفند 1396 ساعت 10:05 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوری ۲ ساله شهرام محمودی از بازی های ملی

خداحافظی موقتی ستاره والیبال همیشگی شد؟

به نظر می رسد یکی از ستاره های سال های اخیر تیم ملی والیبال دیگر قصد بازگشت به بازی های ملی را ندارد.

خداحافظی موقتی ستاره والیبال همیشگی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شهرام محمودی در شرایطی بعد از المپیک ۲۰۱۶ پایان کارش در تیم ملی را اعلام کرد که در گام اول خودش از یک جدایی موقت خبر داده بود. پشت خط زن تیم ملی والیبال که در ۲ سال اخیر نقش کلیدی هم در موفقیت های بانک سرمایه داشته، در بازی های ملی سال ۹۶ با تصمیم خودش حضور نداشت؛ اما برای سال ۹۷ همه در انتظار بازگشت او بودند.


حتی ایگور کولاکوویچ وقتی در نشست خبری چند هفته قبل خود با سوالی درباره شهرام محمودی مواجه شد، نتوانست علاقه خودش به سبک بازی این بازیکن را مخفی کند و اعلام کرد از بازگشتش استقبال می کند.


با این حال در این مدت شهرام محمودی هم هیچ وقت از تصمیم قاطع خود برای خداحافظی یا بازگشت به بازی های ملی پرده برنداشته بود. البته او گام اول قبل از تصمیم گیری را وجود نامش در لیست سرمربی تیم ملی می دانست.


برخلاف سال گذشته که نام شهرام محمودی در لیست اولیه تیم ملی قرار گرفت و سپس او با کولاکوویچ صحبت کرد و از خداحافظی موقت سخن گفت؛ حالا خبری از نام این بازیکن در لیست ۳۷ نفره مرد مونته نگرویی نیست.


حالا سوال اینجاست این بار کولاکوویچ به طور کلی قید حضور شهرام محمودی را زده یا اینکه این بازیکن هم مثل عادل غلامی با سرمربی تیم ملی صحبت کرده و برای دوری از اردوهای ملی دلیل آورده است.


با تمام این اوصاف به نظر می رسد شهرام محمودی با دوری ۲ ساله از تیم ملی دیگر به تیم ملی بازنخواهد گشت. با اینکه سرمربی تیم ملی هم گفته بود این بازیکن در پست خودش شاید جایگزینی در ایران نداشته باشد، شاید می توان گفت خداحافظی محمودی با تیم ملی همیشگی شده است.

دیدگاه‌ها