کد خبر : 1512436 | 27 اسفند 1396 ساعت 13:16 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر مشکلات مالی این باشگاه ادامه داشته باشد

خطیب: پارس جنوبی سال آینده سقوط می کند

پارس جنوبی بعد از انجام یک بازی تدارکاتی با پیکان به تعطیلات سال نو می رود تا روز دهم فروردین در یک بازی حساس به مصاف سپیدرود برود.

خطیب: پارس جنوبی سال آینده سقوط می کند

به گزارش" ورزش سه" پارس جنوبی در حالی که سال 96 را با نتایج خوبی آغاز کرده بود سال را در حالی به پایان می رساند که در رتبه ششم لیگ برتر قرار دارد.

عبدالرحیم خطیب مدیر تیم فوتبال پارس جنوبی در رابطه با شرایط این تیم گفت:« دو تا بازی دوستانه مقابل سپاهان و اکسین برگزار کردیم که بازی با سپاهان یک بازی دشوار و جدی برای ما بود. ما فردا هم یک بازی برابر پیکان خواهیم داشت و امیدواریم این بازی یک حسن ختام برای سال خوب 96 باشد. ما امسال فصل خوبی داشتیم و در لیگ برتر به پارس جنوبی لقب شگفتی ساز را دادند. امیدوارم در 5 بازی پایانی با کسب نتایج خوب بتوانیم شانسمان را برای کسب سهمیه افزایش بدهیم.» 


او افزود:« جا دارد از هواداران جمی، بوشهری و شهرهای همجوار تشکر کنم که فصل خوبی را رقم زدند.»


مدیر فوتبال پارس جنوبی همچنین گفت:« ما انتظار داشتیم مسئولین مساعدت کنند تا بچه ها شب عید دست خالی به دیدار خانواده هایشان نروند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.»


او اضافه کرد:« از ابتدای فصل مشکلات مالی همراه تیم ما بود اما سعه صدرمدیریت و کادرفنی در کنار بازیکنان سبب شد تا مشکلات کمتری پیش بیاید. مهندس یوسفی و خانم دکتر الماسی نماینده شهر و دیگر مسئولان شهر تلاش زیادی کردند تا مشکلات حل شود اما تا این زمان مشکلات کماکان وجود دارد و اگر این روند ادامه داشته باشد سال آینده سال سقوط پارس جنوبی و مایوس شدن هواداران پرشور این تیم خواهد بود.»

خطیب گفت:« امیدوارم فوتبال ایران و نمایندگان مجلس در خصوص ردیف بودجه تیم های جنوب کشور و تیم های نفتی به اتفاق نظر برسند تا تیم های نفتی و گازی بنا به گفته رئیس جمهور که حمایت از آن ها جزو خدمات  اجتماعی برای مناطق محروم به حساب می آید، چنین مشکلاتی دیگر وجود نداشته باشد و این دلخوشی ناچیز از مردم جنوب گرفته نشود. من فقط برای حمایت از باشگاه خودم این حرف را نمی زنم چرا که اگر این اتفاق برای پارس جنوبی رخ دهد برای تیم های دیگری مثل نفت مسجد سلیمان هم رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها