کد خبر : 1512468 | 27 اسفند 1396 ساعت 15:52 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

سامپدوریا 0-5 اینتر

پیروزی پرگل اینتر در روز آتش بازی ایکاردی

اینتر با درخشش مائورو ایکاردی که زننده 4 گل بود توانست سامپدوریا را در خانه اش 0-5 مغلوب کند.

پیروزی پرگل اینتر در روز آتش بازی ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، سامپدوریا پس از شکست 4-1 هفته گذشته در زمین کروتونه میزبانی از اینتر را برعهده داشت. جدالی بین تیم های پنجم و هفتم جدول که از حساسیت بالایی برخوردار بود.

 

نراتزوری که هفته گذشته در زمین خود ناپولی را بدون گل متوقف کرده بود، بازی را بهتر از سامپ شروع کرد اما در 20 دقیقه ابتدایی به ندرت شاهد موقعیت جدی روی دروازه ها بودیم ولی از دقیقه 23 بود که آتش بازی اینتر شروع شد.

 

 

1290837

 

 

ابتدا ضربه کانسلو به تیر دروازه برخورد کرد و سه دقیقه بعد میهمان به گل اول رسید. ارسال یک توپ از راست توسط کاندروا، با ضربه سر تماشایی پریشیچ به تور دروازه سامپدوریا نشست تا اینتر 0-1 پیش بیفتد.

 

دقیقه 30 به دلیل خطا روی رافینیا برای اینتر اعلام پنالتی شد. ایکاردی پشت توپ قرار گرفت و حساب کار را 0-2 کرد.

 

 

1290848

 

 

یک دقیقه بعد ایکاردی دبل کرد و اینتر را به سومین گل خود رساند. او روی یک ریباند و با پشت پا به شکلی فوق العاده زیبا توانست گلزنی کند.

 

این پایان کار نبود و اینتر دقیقه 44 به چهارمین گل خود هم دست یافت تا یک شگفتی را در ورزشگاه فراری ثبت کند. زننده این گل هم ایکاردی بود. ستاره آرژانتینی روی ریباند ضربه رافینیا که توسط گلر سامپدوریا برگشت داده شده بود، توپ را به طاق دروازه چسباند.

در این نیمه یک بار هم سامپدوریا تیر دروازه اینتر را به لرزه در آورد.

 

 

1290853

 

 

سامپدوریا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد ولی 7 دقیقه از شروع این نیمه نگذشته بود که یک گل دیگر هم دریافت کرد.

دفع توپ اشتباه از بارتو باعث شد توپ در منطقه راست محوطه جریمه به ایکاردی برسد و او هم با ضربه چکشی زیبا توپ را به کنج مخالف دروازه فرستاد و حساب کار را 0-5 کرد.

 

 

1290852

 

 

سامپدوریا با دریافت این گل ناامیدانه به بازی ادامه داد و این اینتر بود که بازهم روی ضدحملات خطرناک نشان می داد. نراتزوری در ادامه بازی فرصت های خوب دیگری هم برای گلزنی به دست اورد اما با بدشانسی و همچنین بی دقتی مهاجمانش، نتوانست بر تعداد گل های خود بیفزاید و بازی در نهایت با همان نتیجه 0-5 به اتمام رسید.

 

اینتر با این پیروزی پرگل، 55 امتیازی شد و بالاتر از لاتزیوی 53 امتیازی در رده چهارم ایستاد.

دیدگاه‌ها