کد خبر : 1512472 | 27 اسفند 1396 ساعت 15:26 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ:

صلاح از مقایسه شدن با مسی خوشش نمی آید

محمد صلاح در این فصل ستاره بی چون و چرای لیورپول بوده و با گل های حساس خود توانسته قرمزها را در جمع 4 تیم اول لیگ برتر حفظ کند.

صلاح از مقایسه شدن با مسی خوشش نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روی شانه های صلاح و ستاره هایی چون فیرمینو و مانه توانسته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کند.

صلاح شب گذشته برابر واتفورد 4 گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند تا 28 گله شود. او حالا به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان لیگ جزیره و نیز شانس اول تصاحب کفش طلا محسوب می شود. رقبای جدی او مسی و ایموبیله، 24 گله هستند. صلاح پس از جدایی سوارز از لیورپول، اولین بازیکنی است که توانسته در یک بازی 4 گل برای قرمزها به ثمر برساند.

 

 

1290839

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در پایان بازی به تمجید از صلاح پرداخت و گفت:« صلاح در مسیر درستی قرار دارد و به سطح مسی نزدیک می شود ولی بعید می دانم صلاح و هیچ بازیکنی از مقایسه شدن با مسی خوشش بیاید چون مسی سال هاست در این سطح قرار دارد. آخرین بازیکنی که یادم می آید تاثیری مثل صلاح در موفقیت های تیمش داشت، مارادونا بود.

توقعی که از صلاح دارم این است که همین سطح خود را حفظ کرده و آن را تداوم ببخشد. با تکرار چنین روزهایی او می تواند به بازیکنی مثل مسی نزدیک تر شود.»

 

دیدگاه‌ها