کد خبر : 1512487 | 27 اسفند 1396 ساعت 16:45 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در پی نتایج دور از انتظار؛

نشست اضطرای مدیرعامل و هواداران الوصل

مدیرعامل باشگاه امارات امروز با هواداران ناراحت تیم خود نشستی برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر به دلیل افت واضح تیم الوحده امارت، هجمه های فراوانی علیه این تیم ایجاد شده و هواداران این تیم می خواهند از دلیل به وجود آمدن این افت عجیب آگاه شوند. آنها در لیگ به رتبه چهارم سقوط کرده اند و در گروه چهارم رقابت های آسیایی نیز با قبول 4 شکست از 4 مسابقه در رتبه آخر قرار دارند.


 از همین رو راشد بالهول رئیس باشگاه الوصل امروز در باشگاه شرایطی را فراهم کرد تا هواداران این تیم حضور پیدا کنند و مستقیما گلایه های خود را مطرح کنند.

 

1290855


الوصل شروع خوبی در رقابت های فصل جاری لیگ امارات داشت ولی رفته رفته از شرایط خوب خود فاصله گرفت و هفته گذشته رتبه سوم را نیز از دست داد تا حالا با 32 امتیاز پشت سر تیم های العین، الوحده و النصر به ترتیب با 44، 40 و 35 امتیاز قرار داشته باشد.


با شرایطی که هفته گذشته به وجود آمد و آنها با شکست برابر الظفره 10 نفره که برای فرار از سقوط می جنگید، جای خود را به النصر دادند، حالا حضور در لیگ قهرمانان سال آینده نیز به خطر افتاده و ریشه یابی دلیل افت تیم اولویت زیادی پیدا کرده است.


البته باید منتظر اخباری باشیم که از این گردهمایی به رسانه ها داده می شود تا ببینیم طی روزهای آینده نماینده امارات چه تصمیماتی برای خروج از بحران خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها