کد خبر : 1512490 | 27 اسفند 1396 ساعت 16:49 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال ایران با این اتفاق دچار خلا بزرگی می شود

دلایل انحلال بانک سرمایه از زبان مصطفی کارخانه

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می کردند و حالا باید به تیم های دیگر بروند.

دلایل انحلال بانک سرمایه از زبان مصطفی کارخانه

به گزارش "ورزش سه"، خبر انحلال تیم والیبال بانک سرمایه بدون شک یکی از عجیب ترین خبرهای سال والیبال بود. این تیم که در ۳ سال اخیر با اقتدار در لیگ برتر به عنوان قهرمانی رسید و در قهرمانی آسیا هم دبل کرد؛ با تصمیم مدیرانش و به دلایل مالی منحل شد.


مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در گفت و گو با "ورزش سه" درباره دلایل انحلال این تیم گفت: دلیل مشخصی اعلام نکردند؛ اما قطعا دلیلش بحث های مالی است. شاید تا قبل از جلسه امروز و اعلام رسمی انحلال هر کاری می توانستیم کنیم؛ اما حالا دیگر هیچ کاری از دستمان برنمی آید. این تصمیم گرفته شده و تیمی به نام بانک سرمایه دیگر در والیبال حضور نخواهد داشت. 


وی با اشاره به افتخارات بانک سرمایه در سال های اخیر عنوان کرد: تمام تلاش من در این ۳ سال این بود تا بهترین نتایج را بگیریم و خدا را شکر همین اتفاق هم رخ داد. به کار کردن در این تیم و با این بازیکنان افتخار می کنم. ما ۳ قهرمانی در لیگ برتر و ۲ قهرمانی در آسیا کسب کردیم و اگر امسال هم به جام باشگاههای آسیا می رفتیم، قطعا قهرمان می شدیم.


سرمربی بانک سرمایه همچنین تصریح کرد: قطعا دلیل تصمیم مدیران بانک سرمایه مسائل مالی بوده است. با این حال این اتفاق قبلا هم برای تیم های بزرگ ایران مثل صنام رخ داده بود. در کل می توانم بگویم که انحلال بانک سرمایه برای والیبال ایران خوب نیست. با نبود چنین تیمی از سال آینده خلا بزرگی احساس می شود. به هر حال بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می کردند و حالا باید به تیم های دیگر بروند.


کارخانه در پایان درباره اقدامات فدراسیون نیز گفت: صبح امروز جلسه ای میان ضیایی، رییس فدراسیون با مدیران باشگاه برگزار شد. متاسفانه بازهم اتفاق خوبی رخ نداد. به هر حال نگه داشتن یک تیم زوری نیست و به نظر می رسد مدیران بانک سرمایه تصمیمشان جدی است. بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی هم مانده که فکر می کنم به زودی پرداخت می شود.

دیدگاه‌ها