کد خبر : 1512537 | 27 اسفند 1396 ساعت 21:22 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

لایپزیش 2 - 1 بایرن؛ شکست ناپذیرها مغلوب شدند

بایرن مونیخ در خانه لایپزیش بعد از هفته ها 1-2 مغلوب شد.

لایپزیش 2 - 1 بایرن؛ شکست ناپذیرها مغلوب شدند

 

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده و در حالیکه بخت های فراوانی را از دست داد، با نتیجه 1-2 بایرن را مغلوب کند.بازی با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم در دقیقه 10 و روی ارسال دقیق خامس و ضربه سر تمام کننده واگنر به گل اول دست یافت.

 

1290921

 

لایپزیش خیلی زود و دقایقی بعد بهترین فرصت را برای جبران داشت اما اولرایش در 2 مرحله پولسن را در موقعیت تک به تک ناکام گذاشت. در دقیقه 20 باز هم لایپزیش فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر ورنر باز هم با عکس العمل اولرایش همراه بود.

 

در دقیقه 27 این بار بروما با یک  ضربه ایستگاهی دروازه بایرن را تهدید کرد اما باز هم گلر بایرن مانع گلزنی حریف شد، روی کرنر باز هم لایپزیش صاحب فرصت شد اما مدافعان بایرن ضربه ورنر را از روی خط بیرون کشیدند.

 

اما حملات لایپزیش بالاخره نتیجه داد و در دقیقه 37 و روی سراسیمگی مدافعان بایرن، کیتا در محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای محکم گل تساوی را به ثمر رساند.

 

در ادامه و علیرغم تلاش لایپزیش برای زدن گل دوم، اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

1290920

 

نیمه دوم نیز با برتری لایپزیش آغاز شد و این تیم بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل دوم رسید. روی پاس دیدنی کیتا، ورنر با دروازه بان بایرن تک به تک شد و با ضربه ای دقیق گل دوم لایپزیش را به ثمر رساند.

 

لحظاتی بعد باز هم ورنر دفاع بایرن را به هم ریخت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 72 پولسن با دروازه بایرن تک به تک شد اما تصمیم گرفت پاس بدهد که مدافعان بایرن از گرد راه رسیدند.

 

در ادامه بایرن به شدت برای جبران گل خورده تلاش کرد و می توانست توسط هوملس به گل برسد اما ضربه سر او از بالای دروازه خارج شد. در دقیقه 92 واگنر در محوطه صاحب بخت خوبی شد اما ضربه او راه به دروازه نیافت تا نهایتا بایرن نتیجه 1-2 مغلوب لایپزیش شود.

دیدگاه‌ها