کد خبر : 1512589 | 28 اسفند 1396 ساعت 10:00 | 117.3K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه در غرب آسیا؛

عمر خریبین با العین به توافق رسید

بنابر اعلام برخی منابع در کشور سوریه، تیم فوتبال العین امارات ستاره سوری الهلال را برای فصل بعد به خدمت می گیرد.

عمر خریبین با العین به توافق رسید

به گزارش ورزش سه، در ساعت های اخیر شایعه بسیار مهمی در رسانه های ورزشی کشورهای عربی مطرح شده مبنی بر اینکه باشگاه العین امارات با عمر خریبین، ستاره سوریه ای الهلال و مرد سال فوتبال آسیا، برای فصل آینده به توافق قطعی رسیده است. خریبین که چندماه پیش دچار مصدومیتی شدید شد، روزگار سختی را در الهلال سپری می کند و با وجود رسیدن به آمادگی برای بازی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان، از فهرست الهلال برای این مرحله خط خورد تا فقط فرصت بازی در ادامه لیگ عربستان را داشته باشد.


حالا اینطور شنیده می شود که مدیران باشگاه الهلال هم نسبت به این خبر و موضوع مذاکرات ستاره خط حمله خود با العین عصبانی هستند و نمی خواهند به همکاری با او ادامه دهند. باید دید در هفته های حساس باقی مانده از رقابت های لیگ، این عصبانیت و شکاف ایجاد شده بین مدیران و ستاره الهلال در قالب بازی نرسیدن به او نمایان خواهد شد یا اینکه تصمیمات در خصوص او پس از اتمام فصل از سوی باشگاه گرفته خواهد شد.

 

1290990

 

نحوه منتشر شدن این شایعه در کشورهای حوزه خلیج فارس هم در نوع خود عجیب بوده است؛ به طوری که رسانه های سوریه به صورت کاملا مطمئن از این انتقال در پایان فصل صحبت می کنند، اماراتی ها هنوز تایید یا تکذیب نکرده اند و در سمت دیگر، رسانه های عربستانی کاملا این خبر را کذب می دانند. سعودی ها معتقدند مهاجمی که العین امارات برای فصل بعد به دنبال اوست، عمر السوما، ستاره خط حمله الاهلی عربستان است و آنها قصدی برای جذب عمر خریبین از الهلال ندارند.

 

گفتنی است خریبین در ابتدای سال 2017 میلادی از الظفره به الهلال پیوست و در طول یک سال درخشش فوق العاده ای در بزرگ ترین تیم فوتبال عربستان داشت. قهرمانی لیگ و جام پادشاهی و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا به همراه آقای گلی آسیا عناوینی بود که در انتهای سال میلادی این مهاجم 24 ساله را به بهترین بازیکن سال قاره کهن تبدیل کرد.

 

خریبین که از لیست آسیایی الهلال کنار گذاشته شده بود، در صورت تحقق این انتقال و البته به شرطی که العین از گروه خود در آسیا صعود کند، در مراحل حذفی این تورنمنت با پیراهن این تیم اماراتی حاضر خواهد شد و به ستاره های پرشمار این تیم در فاز تهاجمی می پیوندد.

 

1290991

دیدگاه‌ها