کد خبر : 1512617 | 28 اسفند 1396 ساعت 13:10 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو فصل بعد از قهرمانی باورنکردنی؛

آخرین استعفای سال: عبدالله ویسی

عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان دقایقی پیش در گفتگو با ورزش سه اعلام کرد که از سمت خود در تیم استقلال خوزستان کنار خواهد رفت.

آخرین استعفای سال: عبدالله ویسی

به گزارش "ورزش سه"، ویسی که دو سال پیش با استقلال خوزستان به قهرمانی لیگ ایران رسیده، فصل گذشته با سپاهان روزهای ناموفقی را پشت سر گذاشت و امسال برای آغاز یک پروژه جدید به استقلال خوزستان رفت؛ اما مشکلات، نابه سامانی ها و البته اختلافات شدید موجود در بدنه باشگاه مانع از رقم خوردن روزهای خوب برای این تیم خوزستانی شد.

 

استقلال خوزستان که با ویسی تا نیمه نهایی جام حذفی پیش رفته بود، با شکست مقابل خونه به خونه شانس حضور در فینال حذفی را از دست داد تا تنها امید هواداران کم تعداد استقلال خوزستان به بقای این تیم در لیگ برتر باشد که این مسئله نیز در چالش جدی قرار گرفته است.

 

ویسی در گفتگوی کوتاهی که با ورزش سه داشته تاکید کرده قصد داشته همه تلاش خود را برای حفظ تیم استقلال خوزستان در لیگ انجام بدهد؛ اما بیش از این نمی تواند در این باشگاه به کار خود ادامه دهد. البته مدیران این باشگاه هم حرف های خودشان در مورد این سرمربی را دارند که چندان مایل به افشای آن در شرایط فعلی نیستند. چرا که برای آن ها نیز حفظ تیم استقلال خوزستان و بقای این تیم در لیگ برتر از همه چیز مهم تر است.

 

در نهایت استعفای عبدالله ویسی آخرین استعفای ورزشی در سال 96 است و مشخص نیست آیا تیم استقلال خوزستان سال را با سرمربی جدیدی آغاز خواهد کرد یا طرفین با صلح به کار ادامه خواهند داد. پیش از این صحبت از حضور پرویز مظلومی به جای عبدالله ویسی در سمت سرمربی این باشگاه بود؛ اما در نهایت هیچ کس بهتر از خود ویسی برای کار در سمت سرمربی استقلال خوزستان تشخیص داده نشد.

 

در نهایت شرایط فعلی به سمتی رفته که احتمال جابجایی در راس فنی باشگاه استقلال خوزستان وجود دارد؛ اما این که کدام مربی هدایت این تیم را در سخت ترین شرایط و در حالی که یکی از کاندیدای جدی سقوط محسوب می شود به‌عهده بگیرد، نکته دیگری است.

 

موضوع جالب در مورد استقلال خوزستان قهرمانی این تیم در دو فصل گذشته لیگ برتر است و البته سقوطی که اگر رخ بدهد، ممکن است منجر به نابودی این باشگاه نیز بشود. کما این که صبای قم و راه آهن امروز در قعر جدول لیگ دسته اول نابودی را در پیش روی خود می بینند.

دیدگاه‌ها