کد خبر : 1512652 | 28 اسفند 1396 ساعت 18:55 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر و ایکاردی در آستانه توافق برای تمدید قرارداد

در حالی که زمزمه هایی مبنی بر جدایی ایکاردی از اینتر در انتهای فصل شنیده می شود، منابع ایتالیایی خبر از تمدید قرارداد او دادند.

اینتر و ایکاردی در آستانه توافق برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش تقریبا به نظر می رسید که ایکاردی به عنوان اولین گزینه تقویت خط حمله رئال برای فصل آینده محسوب می شود و کهکشانی ها قصد دارند رقم فسخ 110 میلیون یورویی او را پرداخت کنند اما حالا اینتر توانسته او را برای تمدید متقاعد کند.

 

 

1291036

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، اینتر در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان(که بسیار محتمل است)، به هیچ عنوان تمایلی برای از دست دادن ایکاردی ندارد و از همین حالا قصد تمدید قرارداد او را دارد چرا که برای رسیدن به اهداف فصول آینده، نیاز مبرم به کاپیتان آرژانتینی خود دارد.

 

طبق گزارش همین منبع، دستمزد ایکاردی تا 8 میلیون یورو در سال افزایش خواهد یافت و رقم فسخ او نیز به میزان قابل توجهی بالاتر از 100 میلیون یوروی فعلی می شود. دو طرف به توافقات اولیه نیز رسیده اند ولی هنوز بحث بر سر یکسری جزئیات باقی مانده است.

ایکاردی روز گذشته زننده 4 گل تیمش برابر سامپدوریا بود و در جدول گلزنان 22 گله شد. او یک بار دیگر نشان داد که چه مهره تاثیرگذاری برای نراتزوری است.

دیدگاه‌ها