کد خبر : 1512661 | 28 اسفند 1396 ساعت 18:36 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ: الان قول صعود می دهم نه قبلا که می بردیم؛ 

صحبت‌های جسورانه سرمربی کروات خونه به خونه !

دراگان اسکوچیچ به شدت از رفتار هواداران بابلی در قبال برخی بازیکنان تیمش انتقاد کرد.

صحبت‌های جسورانه سرمربی کروات خونه به خونه ! 

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه پس از تساوی امروز برابر تیم گل گهر سیرجان در آخرین دیدار سال 96 در جمع خبرنگاران با ابراز ناراحتی از نتیجه کسب شده گفت: مسلم است که از نتیجه به دست آمده راضی نیستیم و این طبیعی است، چون انتظار برد داشتیم. در شرایطی که همه برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند طبیعی است که استرس داشته باشند. امروز خوب نبودیم و استرس داشتیم.


اسکوچیچ در ادامه با انتقاد از جوی که برای تیمش پدیده آمده عنوان کرد: ما امروز شایسته پیروزی نبودیم ولی این جو هم شایسته ما نیست. این تیم تا حالا نتیجه خوبی گرفته است. برای اولین بار در تاریخ این تیم به فینال جام حذفی رسیده است و ما در حال جنگیدن هستیم. هیچ تجربه ای از لیگ برتر در این تیم وجود ندارد و من هم قول لیگ برتری شدن نداده بودم، اما اینجا و امروز قول می دهم. الان قول صعود می دهم نه قبلا که می بردیم. امروز قول می دهم که به لیگ برتر می رویم. می دانید چرا؟ چون انگیزه ام از همیشه بیشتر شده. این تیم شایستگی بیشتر از این ها را دارد. مشکلات داریم ولی نباید گله کنیم. حتی در این بازی دو بازیکن را نداشتیم ولی داستان دراز است و قطعا صعود می کنیم.


سرمربی تیم خونه به خونه در مورد اینکه تجربه خوبی در هفته های پایانی در بابل وجود ندارد، توضیح داد: بله درست است ولی مگر تیم های دیگر متوقف نمی شوند.


اسکوچیچ در بخشی از صحبت هایش با اشاره به جو نامناسب اظهار داشت: ما امروز خوب نبودیم و بهانه نمی آورم. ولی رفتاری که هواداران با برخی بازیکنان داشتند، اصلا خوب نبود. ما نتایج خوبی گرفتیم و مگر تا حالا در فینال جام حذفی بودید. باید صبر داشته باشید؛ من به پارسال کاری ندارم ولی امسال من اینجا هستم و شخصیت من این است. حالا بیشتر از هر زمان دیگری انگیزه دارم و این تیم را بالا می آورم. ولی بعد که به لیگ برتر رسیدیم این سوال را مطرح می کنم که باشگاه چه چیزی در لیگ برتر می خواهد. 


وی افزود: با این زمین و با این اتفاقاتی که می افتد فکر می کنم باید شرایط بهتر شود.


مربی تیم خونه به خونه در ادامه و در خصوص اینکه آیا درست است که بازیکنی پس از بازی بگوید به دلیل مشکلات تمرکز نداشتم، افزود: شما خودتان خانواده دارید؟ آیا برای خانواده ات کار می کنید. خانواده هم باید هزینه خود را دربیاورد. همه باید کمک کنیم. بازیکنان من هم انسان هستند. امروز دیدید که تمام سایت ها گفتند که مربیان کروات تبانی کردند ولی شما دیدید. این از ذهنیت کثیف افراد می آید ولی من قطعا شکایت می کنم از کسانی که مسبب هستند. شخصیت من اینجا هست؛ این تیم را بالا می آورم و بعد شما من را می بینید. ولی امروز خوب نبودیم، چون مشکلاتی داشتیم. باید شرایط را قبول کنیم و با حل مشکلات به روندی که می خواهیم برگردیم.


اسکوچیچ در مورد عملکرد داوری گفت: داور در نتیجه تاثیرگذار نبود ولی من از بازیکنانم عصبانی هستم.

دیدگاه‌ها