کد خبر : 1512715 | 29 اسفند 1396 ساعت 12:40 | 196.2K بازدید | 0 دیدگاه

دالان افتخار رئال یا جشن قهرمانی در نوکمپ؟

در انتظار جنجالی ترین ال کلاسیکوی سال

رئال و بارسا تا 45 روز دیگر در نوکمپ باید به مصاف هم بروند و مشخص نیست که سرنوشت قهرمانی لالیگا تا آن روز مشخص شده یا خیر.

در انتظار جنجالی ترین ال کلاسیکوی سال

به گزارش "ورزش سه"، شکست اتلتیکو در زمین ویارئال و افزایش فاصله با آبی اناری ها به یازده امتیاز، سبب شده تا فرضیه قهرمانی زودهنگام بارسا حتی تا پیش از ال کلاسیکو قوت بگیرد.

 

 

1291106

 

 

بارسا 6 بازی تا ال کلاسیکو پیش رو دارد و اگر در همه آنها پیروز شود، به عنوان تیم قهرمان پای به ال کلاسیکو خواهد گذاشت و رئال طبق رسمی دیرینه باید در نوکمپ به افتخار تیم قهرمان، گارد افتخار تشکیل دهد. به این ترتیب بارسا می تواند از این حیث انتقام گارد افتخاری که 10 سال پیش در برنابئو تشکیل داده بود را بگیرد.

جالب اینکه در ال کلاسیکوی رفت نیز رئال به عنوان قهرمان جام جهانی باشگاه ها پای به میدان گذاشت ولی بارسلونا از تشکیل گارد افتخار خودداری کرد.

 

 

1291107

 

 

البته که کسب 6 برد متوالی کار ساده ای نخواهد بود. بارسا باید در زمین سویا و سلتا به میدان برود و از والنسیا و ویارئال نیز در نوکمپ پذیرایی خواهد کرد. به خصوص اینکه این بازی ها در ماه پرترافیک و شلوغ آوریل برگزار خواهد شد و احتمال لغزش بارسا وجود دارد.

در سوی مقابل، اتلتیکو، نزدیک ترین رقیب بارسا، در این مقطع فقط بازی دشوار با رئال در برنابئو را پیش رو دارد و دیگر بازی های این تیم ساده هستند.

 

 

1291105

 

 

یک احتمال دیگر این است که بارسا در شرایطی به ال کلاسیکو برسد که در صورت برتری برابر رئال، قهرمانی خود را مسجل کند. سناریویی جذاب برای بزرگترین بازی فوتبال اروپا. در این صورت رئال هم می تواند با شکست بارسا در نوکمپ، مانع قهرمانی زودهنگام این تیم شود.

 

تمام این احتمالات باعث می شود تا احتمالا جذاب ترین و شاید جنجالی ترین ال کلاسیکوی تمام سال های اخیر را در اواسط اردیبهشت ماه شاهد باشیم.

 

دیدگاه‌ها