کد خبر : 1512731 | 29 اسفند 1396 ساعت 12:03 | 115.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارشی از اتفاقات پشت پرده پس از بازی تمرینی؛

سیرالئونی ها با زور و خواهش از ایران رفتند!

تیم ملی کشورمان با 4 گل تیم ناشناخته ای از آفریقا را شکست داد، تیمی که عنوان می شد تیم ملی سیرالئون است اما رئیس فدراسیون پیشین این کشور، چنین اعتقادی نداشت.

سیرالئونی ها  با زور و خواهش از ایران رفتند!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران، بازی با این تیم را جزو برنامه های مدون ایران برای حضور در جام جهانی روسیه می داند و در چنین شرایطی، نمی توان خیلی هم بر فدراسیون فوتبال ایراد گرفت چرا که خودِ کی روش نیز مایل به انجام بازی بوده است. اما جدا از 90 دقیقه فوتبالی که در آزادی برگزار شد، سیرالئونی ها حواشی عجیبی را نیز در پشت پرده رقم زدند.

 

خبرگزاری ایسنا صبح امروز خبر داد که بازیکنان سیرالئون تهدید به عدم ترک ایران کرده و گفته اند که اگر پول ندهید ایران نمی رویم.

 

به نظر می رسد، فدراسیون فوتبال جدا از هزینه بلیت، هنل و غذای بازیکنان تیم سیرالئون، قرار بود 15 هزار دلار، یعنی چیزی حدود ۷۰ میلیون تومان را به این کشور آفریقایی پرداخت کنند، مبلغی  که بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند باید به صورت نقدی به آن ها پرداخت شود و به همین دلیل هم از ایران نمی رفتند!

 

4 روز بعد از بازی با ایران، مسئولان فدراسیون با زور و درخواست خواهشانه، آن ها را امروز صبح راهی فرودگاه کردند و سرانجام سیرالئونی ها ایران را ترک کردند و البته، لژیونرهایشان در ایران ماندند تا ایران  را به مقصد اروپا ترک کنند.

دیدگاه‌ها