کد خبر : 1512735 | 29 اسفند 1396 ساعت 20:27 | 118.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیل پیام های تبریک نوروزی 

نوروز با ستاره‌های فوتبال و ورزش ایران

اهالی ورزش و چهره های محبوب و مشهور جامعه ایرانی در صفحات خود و با روش های مختلف نوروز را به ایرانیان تبریک گفتند.

نوروز با ستاره‌های فوتبال و ورزش ایران

به گزارش ورزش سه ، در ساعات پایانی سال 1396 که یادآور خاطراتی شیرین و تلخ برای ایرانیان در سراسر جهان است ، فارسی زبان ها به رسم همیشگی به ارسال پیام  تبریک و دیده بوسی مشغول اند تا شادترین لحظات یک سال را برای خود و نزدیکان رقم بزنند.


این فرصتی است برای ابراز عشق و بذل انرژی مثبت ، چیزی که گاهی گم اش می کنیم . 


در این جا منتخبی از این تبریک ها را مرور می کنیم ؛ درحالیکه امیدواریم همینطور دل هایمان برای هم بتپد تا پایان سال .

 

 

1291154

 

* کریم انصاری فرد ، مرتضی پورعلی گنجی ، علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی با انتشار این ویدئوی مشترک از تونس سال نو را به مردم تبریک گفته اند. در این تبریک چنین می شنویم :فرا رسیدن عید باستانى ١٣٩٧ را خدمت همه هم میهنان عزیز تبریک عرض مى کنم. از خداوند متعال برایتان سلامتى ،لبى خندان و زندگیى پر از عشق و آرامش آرزومندم. امیدوارم امضاى خدا زیر پاى آرزوهایتان باشد.

 

 

1291172

 

علی پروین، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در پیامی کوتاه فرارسیدن سال ۹۷ را تبریک گفت.

 

 

1291159

 

* آقای گل جهان دقایقی پس از تحویل سال ۱۳۹۷، فرارسیدن نوروز را تبریک گفت و سالی پرنشاط و بدون حوادث غمناک را برای ایرانیان آرزو کرد.

 

 

1291122

 

* وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در پیامی کوتاه ، ضمن تبریک برای ایرانیان سلامتی ، خوشی ، عشق و دوستی آرزو کرده است .

 

 

1291123

 

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان با تصویری که دیروز در باشگاه و درحاشیه تمرین انداخته با سمبل سال جدید؛ برای ایرانیان چنین نوشته:امیدوارم امسال همه آرزوهایتان برآورده شود.

 

 

1291146

 

* امیر قلعه نویی، مربی پرافتخار لیگ برتر و سرمربی حال حاضر تیم ذوب آهن با انتشار یک ویدیو آغاز سال ۱۳۹۷ را تبریک گفت و سالی با اتفاقات شیرین برخلاف سال های اخیر را برای مردم ایران آرزو کرد.

 

1291155

 

*احمدرضا عابدزاده سرومروگنده و سلامت و خوشحال بابت پیشرفت امیر با انتشار عکسی در متل قو سال نو را به شما تبریک گفته است .

 

 

 

* این هم پیام تبریک حمیدرضا صدر که در سال چدید همکاری با او را گسترش داده ایم :تبریک نوروزی حمیدرضا صدر...
بزرگواران و رفقای عزیز نادیده ام، یک سال دیگر کنار هم جلو آمدیم. با تیم های مان پیروز شدیم و شکست خوردیم، بالا رفتیم و پایین. با این وصف با امید به آینده نگاه کردیم، تا این جا، تا این سال نو، تا این بهار... عکسی که چند روز پیش از فرا رسیدن سال نو با دوست قدیمی ایم پژمان جمشیدی گرفته ام را تقدیم تان می کنم تا از پژمان انرژی بگیرید... سایه تان در سال 1397 مستدام باد. دل تان گرم، چشم های تان پر نور، قدم های تان استوار، سفره تان گسترده، روزگارتان آفتابی...

 

 

1291127

 

* این هم پیام متفاوتی از مهدی مهدوی کیا که از اتفاقات آخر سال فوتبال ایران همچنان عصبانی است . کیای فوتبال ایران نوشته است :آرزوى من براى فوتبال ایران در سال جدید، مردانى چون اینهاست تا ریشه فساد در این فوتبال خشکیده شود.

 


 

1291125

 

* فرهاد مجیدی هفت محبوب آبی ها با الهام از شماره پیراهن طرح جالبی را روی صفحه اینستاگرامش قرارداده است و عید را به همه مبارک باد گفته است .

 

 

1291156

 

* هیچ کدام مان الکساندر نوری را از خاطر نبرده ایم . سرمربی سابق وردربرمن که همچنان عضوی از جامعه بزرگ ایرانیان سراسر جهان است . نوری در این پیام ویدئویی به زبان فارسی عید نوروز را شادباش می گوید .البته با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال در رقابتهای پیش رو .

 

 

1291170

 

* ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی هم سال جدید را در کنار اعضای یک مرکز توانبخشی آغاز کرد. میناوند از همان محل ویدیویی منتشر کرد و در آن سال جدید را تبریک گفت.

 

 

1291157

 

*هادی عقیلی کاپیتان سابق تیم ملی و ستاره سابق سپاهان با انتشار تصویری از سفره هفت سین آرزوهای هیجان انگیزی را چاشنی پیام شادباش نوروزی اش کرده است .

 

 

1291136

 

* آندو تیموریان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود فرارسیدن سال نو را تبریک گفت و برای مردم ایران آرزوی موفقیت کرد.

 

 

1291126

 

* این هم پیام سعید عزت اللهی ملی پوش فوتبال ایران ؛ خوبی ها را به پاس خوبی های تان....

 

 

1291152

 

* حسین ماهینی  مدافع راست و کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری تیمی ، عید را به همه دنبال کنندگان اینستاگرامش تبریک گفته است .

 

 

1291153

 

* این هم مامه باباتیام مهاجم استقلال که در دوران نقاهت هم از گفت و گو با هواداران غافل نیست . او به فارسی نوروز به ایرانیان تبریک گفته است . عید تو هم مبارک مامه.

 

 

1291161

 

* ستاره جدیدالورود تیم ملی فوتبال و سورپرایز تیم کی‌روش در جام جهانی که به تازگی بازی برای ایران را به سوئد ترجیح داده، با انتشار عکسی از سفره هفت‌سین، سال خوبی را برای ایرانیان آرزو کرد.

 

1291163

 

* دراگان اسکوچیچ، مرد کرواتی که پس از مدتی غیبت دوباره به ایران بازگشته و در آستانه ثبت اتفاقاتی بزرگ با خونه‌به‌خونه بابل قرار دارد، عکسی از سفره هفت‌سین منتشر کرد و فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.

 

 

1291171

 

* نابغه کشتی آزاد جهان ساعاتی پس از تحویل سال جدید، برای هم‌وطنان خود بهترین‌ها را آرزو کرد و فرارسیدن نوروز را شادباش گفت.

 

1291169

 

* گلر باتجربه استقلال و سنگربان پیشین تیم ملی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید، برای استقلال در ایران و آسیا و برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد و به منظور ایجاد اوضاع بهتر اقتصادی برای مردم ابراز امیدواری کرد.

 

 

1291168

 

* علیرضا جهانبخش، ستاره آماده تیم آلکمار هلند عکسی در حاشیه اردوی تیم ملی در تونس منتشر کرد و سال نو را تبریک گفت.

 

 

1291167

 

* رضا قوچان نژاد، دیگر لژیونر شاغل در هلند هم در یک فیلم چندثانیه ای به همراه چند ملی پوش دیگر سال نو را تبریک گفت.

 

 

1291174

 

دونده المپیکی و سریع ترین مرد ایران با وعده یک سورپرایز مهم در سال جدید، نوروز ۹۷ را در صفحه شخصی اش تبریک گفت.

 

 

1291173

 

ستاره جوان و یکی از ارکان موفقیت های اخیر استقلال در آسیا، عکسی با عدد ۹۷ منتشر کرد و در ذیل آن سال جدید را تبریک گفت.

 

 

1291175

 

هافبک خلاق پرسپولیس هم دقایقی پیش در اینستاگرام ضمن انتشار عکسی از سفره هفت سین سال جدید را به دنبال کنندگان مجازی اش تبریک گفت.

 

دیدگاه‌ها