کد خبر : 1512850 | 02 فروردين 1397 ساعت 11:32 | 92.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرتغال با استوک 7میلیون یورویی مقابل ایران

ستاره سرشناس تیم ملی پرتغال در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی 2018 از استوک های گران قیمت خود برای حضور در این تورنمنت رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان و کاپیتان تیم ملی پرتغال در آستانه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از استوک های جدید و گران قیمت خود برای درخشش در این تورنمنت بزرگ رونمایی کرد که این اقدام بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت چون این بازیکن قرار است با یکی از گران ترین استوک های تولید شده توسط کمپانی نایک برای تیم ملی پرتغال به میدان برود.


بنا به اعلام رسانه ها کریستیانو رونالدو براساس قراردادی که با کمپانی نایک دارد در روسیه 2018 استوک هایی برپا خواهد داشت که ارزش آن در بازار رقمی در حدود هفت میلیون یورو(35 میلیارد تومان) است. در این استوک که کف آن از طلا ساخته شده کمپانی نایک از بهترین جنس ممکن برای راحتی پاهای بهترین بازیکن جهان و ستاره پرتغالی ها بهره برده است.


به این ترتیب ستاره رئال مادرید و پرتغالی ها در جام جهانی مقابل رقبای خود در گروه B از جمله تیم ملی ایران با این استوک گران قیمت به میدان خواهد رفت که باید منتظر ماند و دید بازیکنان تیم ملی ایران در مصاف حساس با پرتغال در آخرین روز از مرحله گروهی جام جهانی چه عملکردی مقابل این ستاره خواهند داشت.

 

1291243

دیدگاه‌ها