کد خبر : 1512857 | 02 فروردين 1397 ساعت 11:41 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه جدید تونس در غیاب ستاره گلزن 

4 جانشین بالقوه مساکنی برای دیدار با ایران

تونسی ها در دیدار مقابل ایران یوسف المساکنی ستاره تیم الدحیل قطر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

4 جانشین بالقوه مساکنی برای دیدار با ایران 

به گزارش "ورزش سه"، مساکنی که به همراه زوج مراکشی اش در تیم دحیل قطر بهترین گلزنان لیگ قطر به شمار می روند پیش از اردوی تونس مقابل ایران مصدوم شده و در مسابقه روز جمعه مقابل شاگردان کی روش غایب خواهد بود. 


این اولین بازی نبیل معلول سرمربی تیم ملی تونس در یک بازی دوستانه است . او پیش از این تنها در دیدارهای رسمی تیم ملی تونس را هدایت کرده است ، از مقدماتی جام ملتهای آفریقا مقابل مصر تا آخرین بازی با تیم ملی لیبی که بدون گل به اتمام رسیده است . 

 

1291245


مساکنی در بازی های اخیر تیم ملی تونس تاثیر بسیار زیادی داشته است؛ جایی که در بازی مقابل مصر پاس گل داد و در بازی مقابل کنگو روی گل موثر بود و در بازی مقابل گینه هم هت تریک کرد . او در مجموع روی 7 گل از 9 گل آخر ملی موثر بوده است . 


رسانه های تونسی در این باره نوشته اند که او سال گذشته نیز در همین مقطع غایب بود و تیم تونس در بازی دوستانه مغلوب کامرون شد با این حال این غیبت فرصتی برای تست تیم بدون اوست . معلول در نبود مساکنی می تواند از بازیکنان دیگری نیز استفاده کند ؛ مثل سیف الدین خاوی یا وهبی خذری یا انیس بدری و فخر الدین یوسف که هر یک می توانند برگ برنده جدید تیم ملی باشند اگرچه جانشینی مساکنی به این سادگی هم نیست . 


تونس در دیدار مقابل ایران از یک بازیکن تازه وارد دیگر هم استفاده می کند ؛ علی تیلان براون دفاع راست تیم که توانایی اش مقابل چپ های سریع ایران محک می خورد . او یکی از بازیکنانی است که در دو بازی مقابل ایران و کاستاریکا باید توانایی خود را نشان دهد تا خود را به ترکیب جام جهانی برساند در غیر این صورت او بعد از تست ناموفق در دفاع وسط شاید جای خود را کاملا از دست بدهد.

 

1291247

دیدگاه‌ها