کد خبر : 1512871 | 02 فروردين 1397 ساعت 12:51 | 76.9K بازدید | 0 دیدگاه

تونس - ایران در استادیوم آزادی تونس! (عکس)

دیدار تیم های ایران و تونس در حالی در این کشور آفریقایی برگزار خواهد شد که یکی از ورزشگاه های زیبا و تازه تاسیس در شهر رادس میزبان دوئل دو تیم خواهد بود.

تونس - ایران در استادیوم آزادی تونس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گمانه زنی های فراوان در خصوص محل برگزاری دیدار دوستانه ایران و تونس سرانجام اعلام شد این بازی در این کشور شمال آفریقا برگزار خواهد شد از همین رو کاروان تیم ملی در آغاز تور آماده سازی نوروزی در اولین سفر راهی تونس شد تا خود را برای دوئل با این کشور سرشناس در قاره آفریقا آماده کند.


فدراسیون فوتبال تونس برای میزبانی این بازی تصمیم گرفت شهر رادس یکی از شهر تابعه پایتخت را به عنوان میزبان در نظر بگیرد. رادس در 10 کیلومتری شهر تونس در استان بن عروس قرار دارد که در سال 2001 صاحب ورزشگاهی مدرن و تازه تاسیس به نام "المپیک رادس" شد که در سال های گذشته بارها میزبان بازی های مهم تیم ملی تونس مقابل رقبای خود بوده است.


ورزشگاه المپیک رادس به عنوان ورزشگاه خانگی باشگاه های Africain و ES به عنوان دو باشگاه مهم و پرطرفدار تونس همواره میزبان بازی های دربی تونس معرفی و از سال 2010 به عنوان انتخاب اول فدراسیون فوتبال این کشور برای میزبانی از بازی های مهم در دستور کار قرار گرفته است. ورزشگاه المپیک رادس در جام ملت های آفریقا 2004 میزبان بازی فینال بود که در آن روز تونس با برتری مقابل رقیب خود شاهد بالا بردن جام قهرمانی و یکی از بزرگ ترین جشن های ملی را در این ورزشگاه برگزار کرد.

 

1291264

 


رسانه های تونس از این ورزشگاه و استقبال 60 هزار نفری طرفداران دو آتشه تونسی از تیم ملی این کشور به عنوان یکی از برگ برنده های این تیم در مقابل رقبا نام برده و جو حاکم بر ورزشگاه در هنگام پرشدن سکوها را با ورزشگاه های بزرگ دنیا از جمله نیوکمپ، اولدترافورد و ... مقایسه می کنند.طبقه اول گنجایش 32 هزار نفر را دارد و طبقه دوم نیز 28 هزار نفر را در دل خود جای داده است.


دیدار تیم های ایران و تونس به میزبانی این ورزشگاه برگزار خواهد شد، ورزشگاهی که در یکی از شهرهای بندری در شمال این کشور در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد تا کی روش و شاگردانش در شرایط آب و هوایی خاص که بر این شهر حاکم است به مصاف حریف سرشناس آفریقایی خود بروند.

 

1291265

دیدگاه‌ها