کد خبر : 1512879 | 02 فروردين 1397 ساعت 13:24 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده از بازیکنان جوان کنار باتجربه ها؛

آزمون و خطای معلول مقابل تیم کی روش

تیم ملی تونس فردا شب در دیداری دوستانه به مصاف ایران خواهد رفت.

آزمون و خطای معلول مقابل تیم کی روش

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی دوستانه تیم ملی ایران در راه آماده سازی برای جام جهانی 2018 روسیه، فرداشب در شهر رادس مقابل تیم ملی تونس برگزار می شود. تونسی ها که در جام جهانی باید با انگلیس، بلژیک و پاناما روبرو شوند، فردا به مصاف شاگردان کارلوس کی روش می روند تا توانایی های خود را به عنوان تیم نخست رنکینگ فیفا در قاره آفریقا، مقابل بهترین تیم آسیایی این رده بندی محک بزنند. 

 

در شرایطی که از سوی نبیل معلول فهرست نفرات تیم ملی تونس برای بازی مقابل ایران و کاستاریکا اعلام شده، از اردوی عقاب های آفریقایی شنیده می شود در دیدار مقابل ایران، سرمربی این تیم قصد دارد ترکیبی متشکل از جوان ها و باتجربه های تیمش را روانه میدان کند و احتمالا در این بین نفراتی هم خواهند بود که برای نخستین بار پیراهن تیم ملی تونس را به تن می کنند. همچنین یوسف المساکنی و رامی البدوی هم به دلیل مصدومیت بازی مقابل ایران را از دست داده اند و این خود باعث ورود دو نفر از ذخیره های تونسی به جای این دو بازیکن مهم می شود.

 

حالا با توجه به اینکه تیم ملی ایران هم چند غایب به دلیل مصدومیت دارد، باید دید شاگردان نبیل معلول با چه ترکیبی به مصاف تیم ایران خواهند رفت. دیدار این دو تیم فرداشب ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها