کد خبر : 1512881 | 02 فروردين 1397 ساعت 13:41 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار مقابل اوکراین به یاد 2006؛

تجدید خاطرات عربستانی ها پس از 12 سال

تیم ملی فوتبال عربستان در دیداری دوستانه فردا شب به مصاف تیم اوکراین می رود.

تجدید خاطرات عربستانی ها پس از 12 سال

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی ماه مارس تیم های ملی سراسر دنیا به مصاف حریفانی که تدارک دیده اند می روند و بازی های دوستانه مختلفی را برگزار می کنند. در مقطع فعلی این فیفادی ها برای تیم های راه یافته به جام جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر تیم سعی می کند مسیر آماده سازی برای جام جهانی را به خوبی طی کند.

 

در شبی که تیم ملی ایران به مصاف تونس می رود، همسایه ایران یعنی عربستان که پس از 2 دوره غیبت توانسته دوباره جواز حضور در جام جهانی را کسب کند، دیداری با تیم ملی اوکراین خواهد داشت. بازی فردا شب عربستان و اوکراین به نوعی زنده کننده خاطرات تنها بازی تاریخ این دو کشور خواهد بود که 12 سال پیش در جام جهانی 2006 برگزار شد. در آخرین تجربه حضور سعودی ها در جام جهانی، این تیم در گروه H یک بازی با اوکراین برگزار کرد که با برتری 4 بر صفر اروپایی ها همراه بود.

 

حالا در شرایطی که شاگردان شوچنکو از رسیدن به جام جهانی 2018 بازمانده اند، عربستان به عنوان تیمی که در گروه A این تورنمنت با روسیه، مصر و اوروگوئه همگروه شده، به مصاف این حریف می رود تا بازی مقابل روسیه را تا حدودی برای شاگردان پیتزی شبیه سازی کند.

دیدگاه‌ها