کد خبر : 1512882 | 02 فروردين 1397 ساعت 13:46 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی: فعلا می خواهم در کنار خانواده ام باشم

دست رد ستاره بسکتبال ایران به سینه لبنانی ها

سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ایران پیشنهاد باشگاه لبنانی را رد کرد.

دست رد ستاره بسکتبال ایران به سینه لبنانی ها

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی که در چند فصل اخیر در لیگ چین فعالیت کرده، برای مسابقات باشگاههای غرب آسیا تیم پتروشیمی را همراهی کرد. این مسابقات در لبنان برگزار می شد و در حین برگزاری رقابت ها پیشنهادی از باشگاه شانفیل لبنان به دست بهترین بازیکن آسیا در سال 2017 رسید.


حالا رسانه های لبنانی از رد این پیشنهاد توسط ستاره بسکتبال ایران خبر داده اند. حامد حدادی در این باره صحبت کرده و از پادرمیانی فادی الخطیب ستاره بسکتبال لبنان هم خبر داده است. 


سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ایران در این باره می گوید: «فادی الخطیب با من تماس گرفت و خیلی نیز صحبت کردیم؛ اما به او گفتم که باید مدتی در کنار خانواده‌ام باشم و در حال‌ حاضر فرصت حضور در لیگ لبنان را ندارم. لیگ چین به تازگی به اتمام رسیده است و پس از آن با تیم‌ ‌ملی و پتروشیمی بودم و در حال‌ حاضر تصمیم دارم مدتی را در کنار خانواده‌ام باشم. البته به فادی الخطیب قول دادم که در آینده حتما به این تیم کمک خواهم کرد.»


حدادی که از احتمال حضور خود در لیگ لبنان در آینده صحبت کرده، قبلا از احتمال ماندن خود در ایران بعد از سال ها و پیوستن به یکی از تیم های ایرانی در سال آینده هم صحبت به میان آورده بود.


باید دید این سنتر 218 سانتی متری که سابقه چند بازی در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا(NBA) را هم دارد، در سال 97 چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها