کد خبر : 1512900 | 02 فروردين 1397 ساعت 15:13 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: در واتس اپ با بازیکنان رئال کل کل می‌کنیم!

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا مدعی شد که او و هم تیمی هایش در شبکه های اجتماعی، با رئالی ها دائما در حال بحث و گفتگو هستند.

پیکه: در واتس اپ با بازیکنان رئال کل کل می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با 15 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر جدول لالیگا قرار دارد و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، قهرمان لالیگا خواهد شد. رئال در مقطع اول فصل لغزش های زیادی داشت که باعث ایجاد این اختلاف امتیاز شد ولی با درخشش رونالدو، آنها توانستند اوضاع را بهبود ببخشند و حالا شرایط خوبی دارند. حال پیکه از گروه بازیکنان در شبکه های اجتماعی و تمسخر رئال صحبت کرد.

 

 

1291286

 

 

او گفت:" می‌خواهم کمی از اطلاعات خصوصی را در اختیارتان بگذارم. همه می‌دانند که بازیکنان در واتس اپ گروه دارند. من هم در دو گروه هستم، یکی از سوی دوستانم و یکی هم بازیکنان بارسلونا. ولی گروه مورد علاقه ام ممکن است شما را شگفت زده کند.

 

اوایل فصل که هشت یا نه امتیاز از رئال پیش بودیم، یک گروه تشکیل دادم از بازیکنان تیم ملی اسپانیا که در آنها بازیکنان رئال هم بودند. تنها کاری که می‌کردیم این بود که علیه رئال و بارسا حرف می‌زدیم.

 

خیلی خوب بود، مثل پسربچه ها شده بودیم. فصل گذشته، وقتی رئال همه چیز را برد، آنها حس و حال خوبی داشتند. دائما عکس‌های خود را با عضلات برآمده شان می‌فرستادند و اموجی های جام در گروه ارسال می‌کردند. این فصل، اوضاع متفاوت است.  تمام عکس‌های اینستاگرام آنها فرق کرده است. دائم از تلاش و سخت کوشی حرف می‌زنند. من هم در این میان به آنها می‌گویم انقدر سخت نگیرید. اسم گروه را هم گذاشتم «تبریک!»

 

دیدگاه‌ها