کد خبر : 1513020 | 03 فروردين 1397 ساعت 13:31 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

حریف پرسپولیس بعد از ده سال به فینال رسید

شادی در دوبی به عشق الوصل

شادی فوق العاده زیاد هواداران الوصل امارات بعد از صعود این تیم به فینال رقابت های جام حذفی تیتر اول رسانه های اماراتی است.

به گزارش " ورزش سه" الوصل موفق شد در یک بازی جذاب تیم شباب الاهلی را مغلوب کرده و به فینال رقابت های جام حذفی امارات برسد. این اتفاق در حالی که الوصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان شانسی ندارد باعث شد تا رسیدن به فینال جام حذفی به معنای نزدیک شدن به تنها افتخار باقیمانده برای زردپوشان دوبی باشد. الوصل در بازی با شباب الاهلی در حالی که در بازی رفت به مساوی بدون گل رسیده بود با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و حریف الوحده در فینال رقابت های جام حذفی شد.


حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان که در هر دو بازی رفت و برگشت و مغلوب نماینده ایران شد برای اولین بار در ده سال اخیر و از زمان شکل گیری لیگ حرفه ای در این کشور به فینال جام حذفی رسیده و همین موضوع باعث شد هواداران الوصل از رسیدن به فینال جام حذفی بسیار خوشحال باشند به طوری که خوشحالی هواداران عکس اصلی اکثر رسانه های اماراتی بود. هواداران یکی از تیم های پرطرفدار شهر دوبی که سال خوبی را سپری نکرده بودند بعد از برد در خیابان ها به شادی پرداختند. عکسی که کودک خردسالی را که روی شانه پدرش از فرط خوشحالی پیراهنش را در آورده و کنار دیگر هواداران در بیرون از ورزشگاه شادی می کند یکی از پرمخاطب ترین عکس های امروز فوتبال امارات بود.

 

1291406

دیدگاه‌ها