کد خبر : 1513036 | 03 فروردين 1397 ساعت 16:14 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

امکان تعطیلی هفته بیست و ششم وجود نداشت

کمیته مسابقات اعلام کرد: برنامه ریزی AFC باعث فشردگی مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد.

امکان تعطیلی هفته بیست و ششم وجود نداشت

به گزارش "ورزش سه" از سایت سازمان لیگ، کمیته مسابقات در مورد زمان بندی برنامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر اعلام کرد: سازمان لیگ نهایت همکاری را با تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب آهن انجام داده است. ما به این تیم ها به چشم تیم ملی نگاه کرده ایم و همواره سعی کردیم برنامه های لیگ را به شکلی تغییر بدهیم که این باشگاه ها بتوانند حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. بر همین اساس در هفته های اول و دوم لیگ قهرمانان آسیا در اواخر بهمن ماه لیگ را به خاطر این ۴ تیم تعطیل کردیم. همچنین همزمان با هفته های سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا بازهم لیگ را بخاطر این ۴ تیم و حضور مقتدرانه شان در لیگ قهرمانان تعطیل کردیم.


سازمان لیگ همچنین به ۱۲ باشگاه دیگر حاضر در لیگ برتر هم توجه دارد و باید در برنامه ریزی ها شرایط سایر تیم ها را هم در نظر بگیریم. به همین دلیل اگر هفته بیست و ششم لیگ را تعطیل می کردیم در آنصورت تعطیلات لیگ برتر برای باشگاه ها ۴۰ روز می شد و آن باشگاه ها با مشکل مواجه می شدند. ضمن اینکه این برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ مورد تایید همه مربیان و باشگاه ها قرار گرفته بود.


شایان ذکر است که برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث فشردگی رقابت های لیگ قهرمانان و مشکلات برای نمایندگان حاضر در آسیا شده است.

دیدگاه‌ها