کد خبر : 1513144 | 04 فروردين 1397 ساعت 10:32 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پرتغال: رونالدو خودِ گل است

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل مصر، کریس رونالدو و سایر بازیکنانش را برای اینکه تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگیدند، تحسین کرد.

سرمربی پرتغال: رونالدو خودِ گل است

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا مصر با گل محمد صلاح پیش افتاد اما دو گل از رونالدو در وقت های اضافه بازی، پرتغال را در این دیدار به پیروزی رساند.

 

رونالدو با این دو گل، تعداد گل هایش با پیراهن پرتغال را به 81 رساند و اکنون بعد از علی دایی (109 گل) و فرانس پوشکاش (84 گل)، در رده سوم بهترین گلزنان ملی تاریخ قرار دارد.

 

سانتوس به خبرنگاران گفت:" رونالدو همین است. رونالدو خود گل است. ما در نیمه اول بهتر بودیم اما در جنبه های هجومی، حرکت های درست کمتری داشتیم. نتوانستیم موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کنیم اما به خاطر شیوه بازی مان توانستیم گل بزنیم.  

 

 

1291505

 

من تلاش کردم تا این مشکل را در نیمه دوم برطرف کنم اما شرایط خوب پیش نرفت. بازی بیشتر از دست رفت و ما یک گل دریافت کردیم که در آن واضح است که ما روی کارهای دفاعی، حالت تهاجمی لازم را نداشتیم.

 

تعویض هایی که بعد از گل انجام شد، مشکلاتی ایجاد کرد. تیم از هم گسیخته بود. به لطف بازیکنان، تیم خودش را جمع کرد و شادی به جمع کسانی آمد که به دنبالش بودند. به لطف اراده تیم که هرگز اجازه نمی دهد ببازیم و همیشه به دنبال پیروزی است."

دیدگاه‌ها