کد خبر : 1513201 | 04 فروردين 1397 ساعت 16:11 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیم و امید کی‌روش به بهار ۹۷(عکس)

کارلوس کی روش در کنفرانس خبری پس از شکست برابر تونس از جمله همه سربازها در سربازخانه خوب هستند، استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته و راستای آماده سازی جهت حضور بهتر در رقابت های جام جهانی روسیه برابر تونس یکی از تیم های حاضر در جام جهانی قرار گرفت و پس از 90 دقیقه تلاش با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد؛ اتفاقی که سبب پاره شدن نوار نباختن های تیم کی روش بود، اما سرمربی پرتغالی تیم ملی به ابعاد دیگری از این مسابقه دوستانه نیز اشاره داشته است.


کی روش در پایان بازی اعلام کرد، که مصاف با تونس همان چیزی بوده است که تیم او و شاگردانش نیاز داشتند. انتقال پاس با سرعت بالا میان بازیکنان تونس یکی از مواردی بوده که کی روش به آن اشاره دارد و معتقد است که انجام بازی های بیشتر با تیم هایی در سطح تونس می تواند، این مهارت را رفته رفته به بازیکنان تیم ملی منتقل کند. کی روش با اشاره به این موارد، از جمله همه سربازها در سربازخانه خوب هستند نیز استفاده می کند که نشان می دهد کی روش به انجام بازی های دوستانه بیشتری در این سطح علاقمند است.

 


شب گذشته تیم های هم گروه ایران در جام جهانی نیز به مصاف رقبای خود رفتند که در یک دیدار جذاب که تقریبا همزمان با مصاف ایران بود، اسپانیایی ها در یک بازی سریع با تساوی یک بر یک برابر آلمان زمین مسابقه را ترک کردند. مراکش و پرتغال دو همگروه دیگر ایران نیز با نتیجه های مشابه 2 بر 1 به ترتیب برابر صربستان و مصر به برتری دست یافتند تا بیم های سرمربی تیم ملی در فاصله کمتر از 3 ماه مانده تا جام جهانی بیشتر هم بشود.


البته علیرغم قدرت تیم های رقیب در یکی از سخت ترین گروه های جام جهانی روسیه، کی روش امیدوار است تا با انجام دیدار دوستانه برابر الجزایر به نکات مدنظرش از این بازی دوستانه دست یابد و با از سرگیری مسابقات لیگ برتر، زمانی برای بررسی دقیق تر نیازهای بازیکنان برای حضور در مهم ترین تورنمنت فوتبال جهان داشته باشد.

 

 

دیدگاه‌ها