کد خبر : 1513372 | 05 فروردين 1397 ساعت 20:55 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پنج ملی پوش حذف شدند

دو نشان برنز جوانان کشورمان در تاتامی برمن

در دومین روز از رقابتهای جودو کاپ آزاد برمن، تیم جوانان کشورمان با ملک زاده و قلی پور به دو نشان برنز دست یافت.

دو نشان برنز جوانان کشورمان در تاتامی برمن

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابتهای جودو کاپ آزاد برمن امروز با برگزاری رقابتهای رده سنی جوانان به پایان رسید و تیم کشورمان توسط علی قلی پور در وزن منهای 60کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده در وزن به اضافه 100 کیلوگرم به 2نشان برنز رسید.

 

در وزن منهای 60 کیلوگرم علی قلی پور ابتدا حریف فرانسوی را از پیش رو برداشت و پس از پیروزی برابر حریف هلندی جودوکار قزاق را مغلوب کرد و با پیروزی برابر دیگر نماینده قزاقها به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

قلی پور در مرحله نیمه نهایی مغلوب جودوکار قدرتمند ژاپنی شد و به جدول شانس مجدد راه یافت و با پیروزی برابر جودوکار فرانسوی به نشان برنز دست یافت، مجید وحید بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گام نخست مغلوب جودوکار فرانسوی شد و از دور رقابتها کنار رفت. 

 

در وزن به اضافه 100 کیلوگرم،  حمید رضا ملک زاده پس از استراحت در دور نخست، جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی راه یافت و در ادامه و در مبارزه ای نزدیک مغلوب دیگر جودوکار   آلمانی شد و از رسیدن به فینال بازماند. 

 

ملک زاده در جدول شانس مجدد نماینده کشور میزبان را ایپون کرد و صاحب گردن آویز برنز شد. 

 

در وزن منهای 100کیلوگرم، علی پرهیزکار در گام نخست جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفت. 

 

قاسم باغچقی در وزن منهای 90کیلوگرم ابتدا حریف آلمانی را از پیش رو برداشت و با 2 پیروزی برابر جودوکارانی از هلند و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی رسیو و با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان به جدول شانس مجدد راه یافت و با یک پیروزی و یک شکست به کار خود پایان داد.

 

در وزن منهای 73کیلوگرم، امین کامیاب در گام نخست جودوکار بلژیکی را از پیش رو برداشت و سپس برابر حریف هلندی به برتری رسید و با قبول شکست برابر نماینده هلند از دور رقابتها کنار رفت. 

 

ابوالفضل محمودی نماینده وزن منهای 66کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی برابر نماینده کشور میزبان، حریف انگلستانی خود را از پیش رو برداشت و سپس نماینده دانمارک را مغلوب کرد و با قبول شکست برابر نماینده قزاقستان راهی جدول شانس مجدد شد و در ادامه نتیجه را به جودوکار لتونی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.
 

دیدگاه‌ها