کد خبر : 1514091 | 10 فروردين 1397 ساعت 12:45 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

شفقی: خرید امتیاز تیم ها فقط برای مسابقات داخلی است

نماینده والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا کیست؟

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره معرفی نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

نماینده والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرعه کشی جام باشگاه های والیبال آسیا در سال 2018 هم برگزار شد و بانک سرمایه به عنوان قهرمان لیگ ایران در سال 96 معرفی شده بود، چند روز بعد مدیران این باشگاه در تصمیمی غیرمنتظره انحلال تیم والیبال بانک سرمایه را اعلام کردند.


بعد از این اتفاق حالا سوال اینجاست که چه تیمی جای بانک سرمایه را به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا خواهد گرفت. برخی از خاتم اردکان نایب قهرمان لیگ برتر نام می برند و برخی هم معتقدند هر تیمی امتیاز بانک سرمایه را خریداری کند، می تواند سهمیه آسیایی را هم به دست آورد.


محمد حسن شفقی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص واگذاری امتیازات تیم ها در لیگ برتر اعلام کرد: بر اساس آئین نامه سازمان لیگ هر یک از تیم های لیگ برتر تمایل به واگذاری امتیاز خود به تیم یا باشگاه دیگر را داشته باشند می بایست زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون والیبال این کار انجام شود.


وی افزود: این به این معناست که امتیاز خریداری شده فقط بابت جایگزینی و حق شرکت در لیگ های داخلی است. در خصوص نماینده ایران در رقابت های باشگاه های مردان آسیا هم در جلسه آینده هیئت رئیسه فدراسیون که در اواخر فروردین ماه برگزار می شود، پس از بررسی شرایط موجود تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها