کد خبر : 1514297 | 11 فروردين 1397 ساعت 15:11 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

زمانی حذف شد

برنز جودوی گرندپری تفلیس در انتظار بریمانلو

محمد بریمانلو راهی دیدار رده بندی جودوی گرندپری گرجستان شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از سوییس برود.

برنز جودوی گرندپری تفلیس در انتظار بریمانلو

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در جریان دومین روز از رقابت های جودو گرندپری تفلیس در گرجستان، سید مهرداد زمانی نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم جودوی ایران پس از استراحت در دور نخست، برابر دانیل پاول از انگلستان به برتری رسید اما در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر لاشا شادوآشویلی از گرجستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

محمد محمدی بریمانلو دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدادر دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل داوید لیما از برزیل پیروز شد.بریمانلو در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل عظمت موکانوف نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ و نفر ۳۴۵ حال حاضر رنکینگ جهان از قزاقستان به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

 

بریمانلو در ادامه و در سومین مبارزه مقابل گئورگی شماکوف روس و نفر ۱۶۹ رنکینگ جهانی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در دیدار ماقبل فینال برابر فریدان گیگانی نفر ۲۲۰ رنکینگ جهان از گرجستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

 

بریمانلو برای کسب مدال برنز مقابل نیلس استامپ نفر ۷۰ رنکینگ جهان از سوییس به روی تاتامی می رود.

 

روز گذشته(جمعه) و در روز نخست این رقابت ها، علیرضا خجسته در وزن ۶۶- کیلوگرم پنجم شد و محمد عباس نژاد نیز در همین وزن از رویارویی با حریف اسراییلی خودداری کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

وحید نوری در وزن ۹۰- ، رامین صفویه در وزن ۱۰۰- و جواد محجوب در سنگین وزن، ۳ نماینده دیگر ایران در این رقابت ها هستند.

دیدگاه‌ها