کد خبر : 1514360 | 11 فروردين 1397 ساعت 20:28 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

با این بازیکنان پز می‌دهم؛

جلالی: مجبور به بازی دفاعی بودیم

تک گل رحیم زهیوی از روی نقطه پنالتی فولاد را به پیروزی ارزشمندی مقابل پدیده رساند.

جلالی: مجبور به بازی دفاعی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان گفت: در روزی که ما 7-6 بازیکن ثابت را نداشتیم، آقاخان هم آخرین لحظه نتوانست به میدان برود، اما بچه‌های جوان ما را دیدید که چقدر شجاعانه بازی کردند؛ از این که مربی چنین تیمی با چنین جوانانی هستم واقعا افتخار می‌کنم.

 

او ادامه داد: به همه پُز می‌دهم و از همه تشکر می‌کنم، برای یک مربی خیلی شیرین است تیمی که دارد این چنین متحد و با تمام صداقت وسط زمین فداکاری و بازی می‌کنند؛ از همه آن‌ها ممنون هستم و می‌دانم که هنوز ظرفیت‌های نهفته‌ای در وجودشان است؛ امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که آن‌ها را نشان دهند و همه ببینند و به همه هم می‌گویم که اگر مسیر را ادامه دهند، حتما دیده خواهند شد.

 

سرمربی پیکان اظهار کرد: ما در روزی سپاهان را شکست دادیم که نسبت به سپاهان ابتدای نیم‌فصل اول بهتر شده و این را هم نشان داد؛ ما با بضاعتی که داشتیم مجبور بودیم بسته و فشرده بازی کنیم و از گل محافظت کنیم و خوشحالم تلاش بچه‌ها نتیجه داد.

 

سپس نشست خبری با تائید صحبت خبرنگاری از سوی جلالی که می‌گفت آیا برنامه شما گلزنی و سپس دفاع بود، همراه شد.

 

جلالی اضافه کرد: ما با آنچه که در دست داریم بازی و کارمان را طراحی می‌کنیم. من اگر اسم ببرم می‌بینید ۵ تا از ۷ بازیکن، ستاره‌های ثابت ما هستند و وقتی این‌ها نیستند و با گروهی از بازیکنان جوان بازی می‌کنید، مجبورید اینطور بازی کنید.

دیدگاه‌ها