کد خبر : 1514475 | 12 فروردين 1397 ساعت 14:42 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود محجوب به فینال جودو گرندپری گرجستان

در روز پایانی جودوی گرندپری گرجستان، جواد محجوب در سنگین وزن با ۳ پیروزی راهی دیدار نهایی شد.

صعود محجوب به فینال جودو گرندپری گرجستان

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در جریان روز پایانی رقابت‌های جودوی گرندپری تفلیس در گرجستان، وحید نوری نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم ایران پس از برتری مقابل گئورگی آبلیان از ارمنستان در دومین مبارزه مقابل رافائل ماکدو از برزیل و دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال ۲۰۱۴ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.  


رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم نیز در همان مبارزه نخست برابر لاشا تاولوری از گرجستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.  

اما جواد محجوب نفر ۴۱ رنکینگ جهان در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، مقابل سوسلان بستان اف از روسیه به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.  
محجوب برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف حمزه اوچانی نفر ۸۰ رنکینگ جهانی از فرانسه رفت و موفق شد وی را در ۴۴ ثانیه ایپون کند و راهی نیمه نهایی شود.  

وی در دیدار نیمه نهایی نیز برابر انیس بوگادزه از گرجستان و نفر ۴۶ رنکینگ جهان به روی تاتامی رفت و با برتری مقابل این جودوکار، راهی دیدار فینال شد.


محجوب برای رسیدن به مدال طلا باید از سد گورام تاشیشویلی از گرجستان و نفر دوم رنکینگ جهان بگذرد.

پیش از این علیرضا خجسته و محمد عباس نژاد در وزن ۶۶- کیلوگرم و محمد بریمانلو و سید مهرداد زمانی در وزن ۷۳- کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

دیدگاه‌ها