کد خبر : 1514616 | 13 فروردين 1397 ساعت 18:24 | 78.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه 30 دقیقه لادروپ در زمین آزادی؛

حاشیه‌های استقلال و الریان

دو تیم استقلال و الریان پنجمین دیدار مرحله گروهی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

حاشیه‌های استقلال و الریان

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان نماینده قطر در ورزشگاه آزادی خواهند رفت. این دیدار از ساعت 20 با قضاوت تیم داوری از کشور کره جنوبی برگزار می شود. با حاشیه های این دیدار از ورزشگاه آزادی با ورزش سه همراه باشید:

 

 

19:15 - دروازه بان و بازیکنان استقلال وارد زمین چمن مسابقه شدند تا بدن های خود را گرم کنند. تمامی بازیکنان اصلی و نیمکت نشین استقلال در زمین حضور دارند.

19:20- بازیکنان الریان نیز برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند.

18:50 - پیش از حضور بازیکنان در زمین چمن برای گرم کردن، با دستور ناظر مسابقه زمین ورزشگاه آبیاری شد.

18:40 - لادروپ سرمربی تیم فوتبال الریان بیش از 30 دقیقه است که در مرکز زمین حضور دارد. بازیکنان الریان به رختکن بازگشتند اما سرمربی این تیم به همراه دستیاران خود در حال گفت و گو درست در مرکز زمین هستند.

18:10 - کاروان الریان در ورزشگاه آزادی حاضر شد. بازیکنان این تیم به همراه تعدادی از اعضای کادرفنی در زمین چمن حاضر شدند و به ثبت عکس سلفی با هواداران استقلال پرداختند.

18:00 - ترکیب استقلال با تغییرات زیاد اعلام شد. هواداران حاضر در ورزشگاه بعد از اعلام ترکیب آبی پوشان از تغییرات این تیم ابراز تعجب کردند.

17:40 - تیم داوری از کره جنوبی و ناظر داوری از کشور هند در ورزشگاه حاضر شدند. داوران مسابقه ابتدا به ثبت عکس یادگاری در ورزشگاه پرداختند و سپس شرایط زمین مسابقه و دروازه ها را بررسی کردند.

17:35- جلسه فنی نهایی تیم فوتبال استقلال برای این دیدار ساعت 17:30 آغاز شده و بازیکنان استقلال بعد از این جلسه راهی ورزشگاه می شوند.
17:35-حاضران در ورزشگاه چند مرحله طرح موزاییکی مخصوص این دیدار را برای شروع مسابقه تمرین کردند.
17:35- تعداد زیادی از هواداران استقلال بیرون از ورزشگاه و در چمن های مجموعه آزادی حضور دارند و همچنان وارد ورزشگاه نشده اند.
17:30- در فاصله دو ساعت و 30 دقیقه تا شروع مسابقه بیش از 10 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

دیدگاه‌ها