کد خبر : 1514928 | 14 فروردين 1397 ساعت 19:49 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: امتیاز بازی با میلان 2 برابر است

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، معتقد است که مثبت اندیشی باعث نتایج خوب اخیر تیمش شده است.

اسپالتی: امتیاز بازی با میلان 2 برابر است

 

به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا به علت مرگ دیوید آستوری به تعویق افتاد و دو تیم فردا بعد از ظهر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

اسپالتی در نشست خبریِ پیش از بازی گفت:"بازیکنانِ تلاش زیادی کردند تا به این جایگاه در جدول برسند که هنوز قطعی نیست. این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، چرا که امتیاز آن برای ما دوبرابر حساب می­شود و این شانسی است که نصیب همه نخواهد شد. ما باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. 

 

این حال و هوای جدید، ثمره­­ ی زحمات بازیکنان است؛ ثمره عشق و علاقه به تیمشان. آنها به خاطر علاقه ­شان حاضر به تحمل این مصائب شدند و به سختی تلاش کردند. این علاقه شامل حال طرفدارانِ آنها نیز می­شود، چراکه این طرفداران همیشه همراه تیم هستند."

 

1262601

 

باید شرایط تیم به گونه­ ای باشد که حتی اگر زمانِ بازی از مرز صد دقیقه هم گذشت، بتوان با کیفیت قابل ­قبولی بازی کرد. در طول هفته، باید در حد امکان از اندیشه ­های امید­بخش استفاده کرد. در آن بازه­ زمانی، از عملکرد تیم راضی نبودیم، اما با تلاش بی ­وقفه و حساب کردن روی مسائلی که رخ دادنشان قطعی بود، توانستیم راه­ حلی پیدا کنیم.

 

سرمربی اینتر همچنین در رابطه با خطراتی که از جانب بازیکنان میلان متوجه ­شان خواهد شد، گفت:" می ­دانیم میلان تیمی قدرتمند است، اما ما نیز از پتانسیل بالایی برخورداریم و بازی را با اعتقاد به این مسئله پیش خواهیم برد. با این حال از عملکرد خوب آنها نیز نمی­توان غافل شد. آنها با در اختیار گرفتن مالکیت توپ بازی قابل قبولی ارائه می­ دهند؛ به این­گونه که در زمین خودشان به بازی­سازی می­پردازند و در لحظه ­ای که انتظارش را نمی­کشید توپ را به زمین حریف می­رسانند. لئوناردو بونوچی این قابلیت را دارد که تظاهر به بازی کوتاه کند و ناگهان توپ را پشتِ سر مدافعان ارسال کند. همچنین این تیم هافبک هایی دارد که در حمله شرکت می­کنند.

 

آنها در شرایط دشوار به خوبی عمل می­کنند. عملکرد خوبی دارند و ما نیز باید به خوبیِ آنها باشیم و کنترل بازی را در اختیار بگیریم. این در حالیست که نباید از تدابیری که تیم حرف در سر دارد غافل شویم و راه­ های مقابله با این تدابیر را نیز باید پیدا کنیم. آیا قادر به خارج کردنِ آنها از دورِ رقابت های لیگ قهرمانان هستیم؟ آنها موقعیت خوبی در جدول دارند و آگاهی از تفکرات سرمربی­شان چیزی را عوض نخواهد کرد. با این حال با اطمینان می­توان گفت که از این به بعد اوضاع به گونه ­ای دیگر خواهد بود."

دیدگاه‌ها