کد خبر : 1515339 | 16 فروردين 1397 ساعت 19:14 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

همچنان برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگیم

تارتار: بازی با فولاد برای ما شش‌امتیازی است

سرمربی پارس جنوبی در آستانه جدال جنوبی هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به تشریح شرایط زردپوشان جمی پرداخت.

تارتار: بازی با فولاد برای ما شش‌امتیازی است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که اولین بازی سال جدید را با شکست در رشت برابر سپیدرود استارت زد، امیدوار است در اولین میزبانی جم مقابل فولاد به نتیجه دست یابد. او در نشست خبری پیش از این جدال در خصوص شرایط تیمش ابتدا با عرض تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای مردم جم گفت: این یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود. با توجه به نتایج ما در چند هفته اخیر از رقبا برای کسب سهمیه عقب ماندیم. این بازی اهمیت زیادی برای ما  دارد و محکوم به برد هستیم. بازیکنانم کاملا بر این مساله واقف هستند و تمرینات خوبی را در طول هفته پشت سر گذاشتند و مصمم هستیم با ارائه نمایشی خوب به سه امتیاز دست یابیم. از هواداران می‌خواهیم با توجه به برگزاری این بازی در روز تعطیل و در زمان مناسب استادیوم را پر کرده و فکر کنند این تیم تازه به لیگ برتر آمده و مثل روزهای ابتدایی به حمایت از ما بپردازند. هر چند از ما حمایت خوبی کردند و البته دوست داریم بیش از گذشته باشد. ما منتظر آنها هستیم به عنوان یار دوازدهم در کنار ما باشند.


وی در خصوص شانس کسب سهمیه گفت: بازی فردا اهمیت زیادی دارد و فردا بهتر می توانم به این مساله جواب بدهم. اگر در بازی فردا امتیاز کسب کنیم امیدوار به کسب سهمیه خواهیم شد و اگر نتوانیم یک مقدار شرایط برای ما پیچیده خواهد شد و از هدف دور می‌شویم.


تارتار در خصوص اینکه سه امتیاز بازی فردا شانس زیادی به پارس برای کسب سهمیه خواهد داد گفت: عرض کردم بازی فردا شرایط خاصی دارد و بیش از سه امتیاز است. ما تیم‌های همسایه در جدول رده بندی هستیم و این بازی اهمیت زیادی دارد. ارزش بالایی دارد سه امتیاز بازی را بگیریم  و بازیکنانم باید بدانند و از نظر ذهنی کاملا آماده هستند.


سرمربی پارس جنوبی در واکنش به این سوال که آیا با توجه به اینکه بعد از جدال مقابل فولاد برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت و آیا بازیکنانش تحت تاثیر این شرایط قرار خواهند گرفت گفت: به نظرم اهمیت بازی فردا بیش از بازی برابر پرسپولیس خواهد بود. اگر در بازی فردا به نتیجه نرسیم شاید بازی‌های آینده‌مان بیشتر تشریفاتی باشد. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هر بازی حکم فینال را دارد و در هر بازی که شکست بخوریم به نظرم از کسب سهمیه دور خواهیم شد.


تارتار در خصوص دلیل لغو اردوی اسپانیا گفت: این تصمیمی است که هیات مدیره گرفت و ما به آن احترام خواهیم گذاشت. من به این نکته باید اشاره کنم که صحبتی در خصوص مسائل مالی باشگاه ما شکل گرفت. من هیچ زمانی پیش از بازی در خصوص مسائل مالی حرف نمیزنم و تمام تمرکزمان روی بازی فرداست. همانطور که ما قدر هواداران را می‌دانیم و به نیکی از آنها یاد کردیم، قدر بازیکنان را می‌دانیم. بازیکنان ما با مصدومیت و سر شکسته برای تیم بازی کردند و تمام تمرکز خود را روی تیم گذاشته‌اند. ولی آنها در طول هفته و ماه به خاطر شرایط زندگی و برنامه ریزی روی مسائل مالی، روی حق و حقوق شان حساب کردند و ناخودآگاه تاثیرش را در جریان بازی می‌گذارد و اینطور نیست که بازیکنان به خاطر مسائل مالی خدای ناکرده کم کاری کنند و مطمئن باشید بازیکنان ما باشرف هستند. مطمئن باشید کادرفنی و بازیکنان در روز بازی با تمام توان خود برای موفقیت تیم و هواداران تلاش می کنند.


وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: در این بازی مجید علیاری محروم است و مصدومان هم میثم تیموری کماکان به بازی نمی رسد و مشکل پورامینی هم تا حدودی برطرف شده و امکان دارد از او استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها