کد خبر : 1515410 | 17 فروردين 1397 ساعت 08:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

میرآبیان: سطح تمرینات شیرجه بالا رفته است

سرمربی تیم ملی شیرجه معتقد است، با نصب شدن دایوهای جدید سطح تمرینات در اردوهای تیم ملی بالاتر رفته است.

میرآبیان: سطح تمرینات شیرجه بالا رفته است

به گزارش "ورزش سه"، قائم میرآبیان در گفت و گو با ایسنا، در مورد شرایط فعلی تیم ملی شیرجه توضیح داد: از پنجم فروردین ماه تمرینات خود را شروع کرده و آماده سازی عمومی را با فشار زیادی پشت سر گذاشتیم. فشار تمرینات در مرحله عمومی تمرینات زیاد است تا ملی‌پوشان از لحاظ آمادگی بدنی به سطح مناسبی برسند و تمرینات شیرجه را انجام دهیم. دور جدید تمرینات هم از ۱۴ فروردین آغاز شده است.

 

او همچنین در مورد شرایط فعلی شیرجه روهای تیم ملی نیز گفت: آمادگی ملی‌پوشان قابل قبول است و در فاز دوم تمرینات سعی می‌کنیم تمرینات عمومی و تخصصی را به صورت فشرده انجام دهیم.

 

سرمربی تیم ملی شیرجه در رابطه با تاثیرات نصب دایوهای جدید بر تمرینات ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: دایوهای جدید از تکنولوژی به روزتری برخوردار هستند و به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را با دایوهای قدیمی مقایسه کرد. انعطاف و ایمنی دایوهای جدید بالاتر است و همین مسئله باعث می‌شود عملکرد ملی‌پوشان بهتر شود تا سطح تمرینات در اردوهای تیم ملی بالاتر رود.

 

او در مورد مکان برگزاری دور جدید اردوهای تیم ملی شیرجه نیز گفت: تمرینات ما در استخر قهرمانی آزادی بود و از هفته آینده تمرینات خود را در استخر بین‌المللی ۹ دی پیگیری می‌کنیم تا شریط محیطی هم لحاظ شود. اردوها باید از یک نواختی خارج شود و خوشبختانه شرایط استخرها هم خوب است.

 

میرآبیان با بیان اینکه توجه به شیرجه از سوی فدراسیون ویژه‌تر شده است، در این باره توضیح داد: خوشبختانه امسال هر چیزی که از فدراسیون درخواست کرده‌ایم فراهم شده است و جای تشکر دارد. این توجه در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است و امیدوارم ادامه دار باشد.

 

او با بیان اینکه شیرجه در دو سال گذشته خودش را ثابت کرده است، خاطرنشان کرد: شیرجه در همه مسابقات درجه دو آسیا مدال‌ها را کسب کرده و الان وقت آن است که به شیرجه توجه بیشتری شود تا در میادین بزرگ خود را نشان دهد. این حق شیرجه است که در بازی‌های آسیایی حاضر شود، همه می‌دانند که حتی اگر به مدال هم نرسد قطعا نتیجه قابل قبولی کسب می‌کند.

 

دیدگاه‌ها