کد خبر : 1515672 | 18 فروردين 1397 ساعت 10:55 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

آجورلو: مدیریت باشگاه در وظایف خود اهمال نکرده است

واکنش مدیرعامل تراکتور به انتقادهای ادامه‌دار

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نسبت به انتقادهای مطرح شده از سوی هواداران به مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل تراکتور به انتقادهای ادامه‌دار

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در حالی امروز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل سپاهان قرار می‌گیرد که در روزهای گذشته مدیریت باشگاه تحت فشار شدیدی قرار گرفته و هواداران تبریزی انتقادهای متعددی را به مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه مطرح کردند.


در این شرایط مصطفی آجورلو بعد از مدت‌ها لب به سخن گشود و صحبت‌هایی را انجام داد. او گفت: «با اینکه احساس می کنیم مجموعه مدیریتی باشگاه در دو سال اخیر لحظه ای در وظایف خود إهمال نکرده و با تمام وجود برای موفقیت باشگاه تلاش کرده اما اکنون در این شرایط سخت مایلم که بگویم، هواداران هر گلایه و انتقادی دارند به من بگویند و من اماده ام که برای آرامش تیم در مقابل این انتقادها صبور باشم. واهمه اى از انتقادات ندارم و قطعا پذیراى انتقادها هستم. من مسئول این تیم هستم و حتی با اینکه از نظر فنی دخالتی در امور ندارم اما در مورد مسائل داخل زمین هم می توانید نقدهایتان را خطاب به بنده بگویید. پس ترجیح می دهم برای آرامش تیم روی سخن تان با من باشد تا تیم با آرامش بتواند فصل را تمام کند. در این موقعیت حساس از هواداران مى خواهم حامى تیم محبوب خودشان باشند چرا که تراکتورسازى متعلق به آنهاست.»


وی ادامه داد: «ما با تمام توان براى موفقیت این تیم تلاش  کردیم، با این وجود نمى خواهم در این شرایط اعضاى تیم مورد هجمه انتقادات قرار بگیرند چرا که این تیم بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد. امیدوارم در هفته هاى پایانى لیگ نتایجى کسب شود که از ناراحتی همه ما کم کند.»


آجورلو در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: «به عنوان مدیرى که سال ها در این فوتبال کار کرده و سابقه قهرمانى در لیگ برتر را نیز داشته، معتقدم بعضى اوقات فوتبال روى خوش خودش را نشان نمى دهد و ما روزهاى سخت و تلخى را تجربه کرده‌ایم. ایمان دارم همه بازیکنانم با غیرت و با همه توان بازى مى کنند اما بعضى وقت ها نتیجه مطلوب حاصل نمى شود.»


این در حالی است که تراکتورسازی امروز بازی حساسی با سپاهان دارد و در صورتی که نتواند نماینده اصفهانی را شکست دهد کار سختی برای بقا پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها