کد خبر : 1515676 | 18 فروردين 1397 ساعت 11:03 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد دارم و علاقه‌مندم در گسترش فولاد بمانم

خالقی‌فر: دو گل به استقلال، کادوی تولد به همسرم

مهاجم تیم گسترش فولاد تبریز اعلام کرد از شرایطش در این باشگاه راضی است و علاقه‌مند است فوتبالش را در گسترش ادامه دهد.

خالقی‌فر: دو گل به استقلال، کادوی تولد به همسرم

رضا خالقی فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی گسترش فولاد مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی با استقلال خوزستان برای ما حساسیت زیادی نداشت. ما نه انگیزه بالانشینی داریم و ترسی از سقوط برایمان وجود دارد. با این حال با قدرت به زمین رفتیم تا مردانه بازی کنیم. برای استقلال خوزستان این مسابقه بسیار حساس بود اما خوشبختانه توانستیم از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم و نتیجه لازم را به دست آوریم. 


وی درباره اینکه شکست استقلال خوزستان شاید به قیمت سقوطش به دسته پایین‌تر تمام شود، گفت:‌ به هرحال ما وظیفه داشتیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. انشاءالله هر تیمی که حقش است در لیگ برتر بماند.


مهاجم گسترش فولاد با اشاره به دو گلی که دیروز به ثمر رساند، بیان کرد: خداراشکر می‌کنم که دیروز توانستم دو گل بزنم. بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد به بازی‌ها برگشتم و امیدوارم این روند خوب برایم ادامه داشته باشد و بتوانیم همینطور ادامه دهم.


خالقی‌فر ادامه داد: دو گلی که دیروز به ثمر رساندم را به همسرم تقدیم می‌کنم. او دیروز تولدش بود و واقعا بابت چند سالی که در کنارم بوده از او متشکرم. امیدوارم با این گل‌ها بتوانم زحماتش را به نوعی جبران کنم.


وی درباره آینده فوتبالی‌اش خاطرنشان کرد: من یک سال دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارم اما باید ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. البته شرایط باشگاه گسترش فولاد خوب است و من واقعا از آقای زنوزی متشکرم که شرایط خوبی را برای تیم فراهم کرده است. بسیار علاقه‌مندم در گسترش فولاد که اینقدر شرایط خوبی دارد، بمانم.


خالقی در پایان افزود: ما همیشه برای پروازهای تبریز به شهرهای فاصله‌های دور مجبور بودیم از دو پرواز استفاده کنیم و به همین خاطر حدود 12 ساعت در مسیر بودیم. خوشبختانه برای سفر به اهواز آقای زنوزی لطف کردند و یکی از هواپیماهای 50 نفره اختصاصی هواپیمایی خود را در اختیارمان گذاشتند و خیلی راحت به اهواز سفر کردیم و خستگی کمتری داشتیم.

دیدگاه‌ها