کد خبر : 1515703 | 18 فروردين 1397 ساعت 12:26 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهندس در پروژه فصل هجدهم طلایی ها

پیشنهاد سپاهان به مسلمان نجومی نیست

سرانجام یک مقام رسمی اعلام کرد که باشگاه سپاهان به هافبک پرسپولیس برای حضور در این تیم پیشنهاد داده ، پیشنهادی که گفته می شود از نظر مالی نجومی بوده است.

پیشنهاد سپاهان به مسلمان نجومی نیست

به گزارش " ورزش سه" از مدت ها قبل صحبت از ارائه پیشنهاد باشگاه سپاهان به محسن مسلمان هافبک پرسپولیس است، هرچند باشگاه سپاهان این موضوع را تکذیب کرد. ماجرا از زمانی شروع شد که خبر مشکلات محسن مسلمان در پرسپولیس به بیرون درز کرد و برانکو نیز از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده نکرد. دلایل زیادی برای این نیمکت نشینی عنوان می شد، از ضعف بدنی و فنی تا اختلاف و چالش میان او و برانکو و...اما در میان این مجادله ها خبری منتشر شد که از پیشنهاد جالب توجه به سپاهان به این بازیکن برای فصل آینده پرده برمی داشت. موضوعی که مثل همیشه از سوی طرفین تکذیب شد اما حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس امروز رسما این موضوع را تایید کرد. او گفت:« مسلمان در گفت و گویی که با سپاهانی ها داشته کاملا در خصوص این پیشنهاد و مبلغ آن صحبت کرده است و فکر می کنم در شرایط حساس پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اینگونه مذاکرات آن هم با پیشنهاد نجومی شایسته نیست.» 


البته در حالی که گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس از پیشنهاد نجومی سپاهان به هافبک تیمش خبر می دهد برخی منابع خبری ما خبر می دهند که سپاهان کارش را برای بستن یک تیم خوب برای فصل آینده آغاز کرده و البته مسلمان نیز در میان گزینه های این تیم است. اما آنچه منابع ما می گویند این است که پیشنهاد سپاهان به مسلمان یک پیشنهاد معقول بوده است و نه نجومی!


حرف های گرشاسبی و همین چند جمله البته حاوی نکات قابل توجهی است. او به تنهایی باشگاه سپاهان را در مظان اتهام قرار نمی دهد و اینکه مسلمان نیز پای میزمذاکره با سپاهانی ها نشسته را تایید می کند. این می تواند به نوعی ماجرای مسلمان و پرسپولیس را پیچیده تر از قبل هم بکند. همه می دانند برانکو با توجه به اتفاق اخیر نیز دیگر بعید است که مسلمان را به عنوان بازیکن اصلی تیمش بپذیرد و شاید این آخرین هفته های مسلمان در پرسپولیس باشد. هرچند مسلمان  یک بازیکن محبوب است و این می تواند در صورتی که باشگاه مجوز جذب بازیکن ندارد چالشی را میان او و هواداران به وجود بیاورد. با این حال به نظر می رسد بعد از بازی آخر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نکات بیشتری از آینده مسلمان و پرسپولیس به دست بیاید.

دیدگاه‌ها