کد خبر : 1516123 | 19 فروردين 1397 ساعت 21:37 | 121.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش زیدان به تعویض زودهنگام رونالدو

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید از نمایش تیمش برابر اتلتیکو راضی است.

واکنش زیدان به تعویض زودهنگام رونالدو

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روزی که بخت های فراوانی را از دست داد، برابر رقیب همشهری متوقف شد تا در رتبه سوم باقی بماند.

 

دیدار برابر اتلتیکو: "در ابتدا باید بگویم که از جریان بازی خوشحالم و ما لایق نتیجه بهتری بودیم زیرا موقعیت های زیادی خلق کردیم. شرم آور است که در نیمه اول موقعیت های زیادی ساختیم که هیچکدام تبدیل به گل نشد اما من در نهایت از تلاش بازیکنانم برای پرس بالا راضی هستم."

 

1294527

 

دلیل تعویض رونالدو: "این بخشی از برنامه ما بوده و اتفاق دیگری رخ نداده است. ما بازی های زیادی پیش رو داریم و رونالدو نیاز به استراحت دارد."

 

مصاحبه سیمئونه و مدعی خطاب کردن رئال: "علاقه ای ندارم به این صحبت ها گوش کنم. در بازی برابر یوونتوس ما همه کار برای صعود انجام خواهیم داد و تمام تمرکز من روی این موضوع است."

 

درخشش اوبلاک: "او سنگربان بزرگی است اما بازیکن رئال مادرید محسوب نمی شود. اوبلاک در هر مسابقه نمایش درخشانی دارد و برابر ضربه راموس هم عکس العمل خوبی داشت."

 

گلزنی گریزمان: "او نمایش درخشانی داشت اما من از گلزنی گریزمان خوشحال نیستم زیرا دروازه رئال را باز کرد."

 

دیدار برابر یوونتوس: "همه فکر می کنند صعود رئال مادرید قطعی است اما ما چنین تصوری نداریم. اینکه همه می گویند ما حتما به نیمه نهایی می رویم باعث آزار من می شود."

دیدگاه‌ها