کد خبر : 1516155 | 20 فروردين 1397 ساعت 01:15 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی میلان مقابل ساسولو

میلان در دیداری خانگی مقابل ساسولو با تساوی 1-1 متوقف شد و فرصت کاهش فاصله با رقیب همشهری را از دست داد.

توقف خانگی میلان مقابل ساسولو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته بودند، در دیدار امشب فاصله زیادی با یک شکست خانگی نداشتند اما گل دقایق پایانی نیکلا کالینیچ، باعث شد تا بتوانند از این دیدار حداقل به یک امتیاز برسند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان 20 دقیقه ابتدایی چند موقعیت خوب گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. برتری میلانی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم تا پایان نیمه اول یکی دو موقعیت خوب دیگر هم روی دروازه ساسولو ایجاد کردند اما در نهایت در نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

 

1294558

 

در نیمه دوم هم میلان شروع بهتری داشت و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در ادامه بازیکنان ساسولو پیش کشیدند و چند موقعیت گلزنی خوب روی دروازه روسونری ایجاد کردند.

در حالی که هر دو تیم سخت به دنبال رسیدن به گل بودند، این ساسولو بود که در دقیقه 75 پیش افتاد. روی یک توپ سرگردان در میدان بود که ماتزیتلی با یک ضربه سر هوشمندانه، پولیتانو را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه میلان فرستاد.

بعد از این گل میلانی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، فشار زیادی روی دروازه ساسولو وارد کردند و سرانجام در دقیقه 86 به گل تساوی رسیدند. روی ارسال دقیق موساچیو بود که توپ در محوطه جریمه به کالینیچ رسید و او هم بعد از یک چرخش دیدنی، توپ را به سقف دروازه ساسولو کوبید.

 

 

1294557

 

در دقایق باقی مانده میلانی ها فشار زیادی برای زدن گل برتری آوردند و می توانستند در ثانیه های پایانی به گل دوم برسند اما واکنش خیره کننده دروازه بان ساسولو روی ضربه بوناونتورا، باعث شد تا توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکند و بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها