کد خبر : 1516179 | 20 فروردين 1397 ساعت 10:10 | 57.3K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمان لیگ مسابقات غرب آسیا را از دست داد

۲۴ ساعت جهنمی دختران بسکتبالیست در فرودگاه

اعزام تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به مسابقات غرب آسیا بعد از انتظاری طولانی لغو شد.

۲۴ ساعت جهنمی دختران بسکتبالیست در فرودگاه

به گزارش "ورزش سه"، بعدازظهر روز گذشته خبر رسید که اعضای تیم بانوان نفت آبادان که چندی پیش قهرمان لیگ برتر شده بودند، با تصمیم مدیران این باشگاه از سفر به اردن بازماندند.


اخبار بعدی کمی امیدوار کننده بود و خبر رسید که مدیران این باشگاه از تصمیم خود کوتاه آمده و همراهان نفت آبادان در حال تهیه بلیت برای سفر بسکتبالیست های دختر به اردن هستند.


این انتظار کمی بیش از حد طولانی شد و پرواز ساعت ۱۷:۳۰ در ابتدا لغو و سپس زمان پرواز ساعت ۱۱ شب تعیین شد. این پرواز هم به دلیل نداشتن بلیت برگشت و عدم تهیه آن از سوی آژانس هواپیمایی لغو شد.


بازهم امیدواری به اعضای تیم داده شد تا ساعت ۵ صبح امروز به سوی اردن پرواز کنند و به مسابقات برسند؛ اما نزدیک به ساعت ۲ بامداد از لغو قطعی این سفر خبر داده شد.


در نهایت بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتر که ساعت ۶ صبح دیروز از اهواز به سوی تهران پرواز کرده بودند؛ حدود ۲۴ ساعت جهنمی را سپری کردند و سپس با خبری ناامید کننده راهی خانه شدند.


عجیب اینکه اعضای این تیم از اواسط اسفندماه تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات آغاز کرده بودند و بعد از یک ماه که می خواستند راهی مسابقات غرب آسیا شوند، با چنین مشکل عجیبی روبرو شدند.


آنها در طول این ۲۴ ساعت در فرودگاه به استراحت پرداختند و منتظر شنیدن یک خبر خوب بودند؛ اما در آخر دست خالی فرودگاه را ترک کردند. تصویری از استراحت بسکتبالیست های دختر در نمازخانه فرودگاه امام منتشر شده است.


دلیل واضحی از سوی مسئولان نفت آبادان برای این اتفاق عنوان نشده و مدیران فدراسیون هم خودشان را در این ماجرا بی تقصیر می دادند.


البته همچنان اخباری مبنی بر اینکه بازهم بسکتبالیست های دختر نفت احتمال دارد به فرودگاه بازگردند و امروز راهی اردن شوند، وجود دارد؛ اما این خبر آنقدر از دیروز تکرار شده که شاید هیچ کس آن را باور نمی کند.


در حالی که اعضای تیم کوشاسپهر تهران به عنوان دیگر نماینده ایران در این مسابقات دقایقی قبل در فرودگاه حاضر و راهی اردن شد، نفتی ها به نظر می رسد از این سفر بازماندند و قهرمان ایران در غرب آسیا غایب خواهد بود.

 

1294578

دیدگاه‌ها