کد خبر : 1516335 | 20 فروردين 1397 ساعت 21:38 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: صعود بارسلونا هنوز قطعی نیست

ارنستو والورده مدعی شد رم از همان ابتدای دیدار برگشت به دروازه بارسلونا حمله خواهد کرد.

والورده: صعود بارسلونا هنوز قطعی نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی پرگل در نوکمپ، بارسلونا از شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و گذر از سد رم برخوردار است.

 

والورده گفت: "به قدری تجربه دارم که بدانم ممکن است اتفاقات عجیبی در این دیدار رخ بدهد. تاریخ می گوید به تیمی در سطح ما گل زدن آسان نیست اما ما نباید تصور کنیم که رم هیچ شانسی نخواهد داشت. یک اشتباه یا اعتماد به نفس بیش از حد ممکن است برای بارسلونا که در آستانه صعود به نیمه نهایی است، گران تمام شود.

 

1292512

 

بدیهی است که ما باید از این تصور که حتما صعود کرده ایم اجتناب کنیم زیرا هنوز نتیجه نهایی مشخص نشده است، درست است که ما نتیجه خوبی در بازی رفت گرفتیم اما چیز بیشتری رخ نداده است.

 

قرار نیست بازی فردا با توجه به برتری بازی رفت بارسا آغاز شود و نتیجه ابتدایی تساوی بدون گل است. هر اتفاقی از جمله بدشانسی یا اخراج یک بازیکن ممکن است رخ بدهد و ما باید برنده بازی شویم و به هیچ چیز دیگری فکر نکنیم.

 

انتظار دارم که آنها شبیه به بازی دور رفت و مانند آنچه که رم در تمام فصل انجام داده باشند. من انتظار دارم در ابتدای بازی آنها هجومی بازی کنند و در چنین دیدارهایی زدن گل اول باعث از هم پاشیده شدن حریف می شود پس آنها توام با ریسک بازی می کنند."

دیدگاه‌ها