کد خبر : 1516399 | 21 فروردين 1397 ساعت 09:52 | 27.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان بلاتکلیفی ۴۰ روزه کشتی در گود زورخانه

گوش شکسته‌ها از رسول خادم «بله» گرفتند

رییس مستعفی فدراسیون کشتی به درخواست اعضای مجمع برای بازگشت پاسخ مثبت داد.

گوش شکسته‌ها از رسول خادم «بله» گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، در ۴۰ روز گذشته فدراسیون کشتی به خاطر استعفای رسول خادم در بلاتکلیفی محض بوده و این رشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.


روز گذشته بود که دومین مجمع فوق العاده فدراسیون هم با قاطعیت با استعفای رسول خادم مخالفت و این بار او را به بازگشت اجبار کرد.


بعد از این جلسه که با حضور معاون وزیر برگزار شد، روسای هیات های استانی کشتی به همراه نایب رییس و دبیر فدراسیون راهی زورخانه نامجو شدند تا با خادم ملاقات کنند.


در این زورخانه که رییس مستعفی فدراسیون کشتی مشغول تمرین بود، به اصرار اهالی کشتی برای بازگشت پاسخ مثبت داد. او اعلام کرد که از امروز یا فردا در دفتر کارش حاضر می شود. این اتفاق در حالی رخ داد که وزارت ورزش اعلام کرده بود اگر رسول تا ۲۶ فروردین به دفتر کارش نرود، سرپرست جدیدی را معرفی خواهد کرد.

 

1294666


حمید بنی تمیم، نایب رییس فدراسیون کشتی که به عنوان گزینه سرپرستی نامش مطرح شده بود، در این باره می گوید: « پس از صحبت‌های مطرح شده خادم عنوان کرد کار خود را در فدراسیون کشتی از سر می‌گیرد و طی همین یکی، ۲ روز در محل کار خود حاضر خواهد شد. امیدوارم با همدلی صورت گرفته شاهد رشد و اعتلای هرچه بیش‌تر کشتی در میادین بین‌المللی باشیم.»


با اینکه هنوز خادم به فدراسیون کشتی نرفته؛ اما به نظر می رسد ماجرا بعد از ۴۰ روز کش و قوس حل و فصل شده است. با این وضعیت باید دید رسول خادم در بازگشت به فدراسیون کشتی می تواند با وزارت ورزش تعامل داشته باشد یا اتفاق دیگری در راه است.


روز گذشته داورزنی اعلام کرد تمامی بودجه کشتی در سال ۹۶ از سوی وزارت ورزش به این فدراسیون پرداخت شده و از این نظر شاید دیگر بهانه ای به دست مسئولان فدراسیون کشتی نباشد.


موضوع دیگر به استعفای اعضای شورای فنی تیم های کشتی آزاد و فرنگی برمی گردد که به نظر می رسد با بازگشت خادم دوباره کار خود را از سر بگیرند تا فدراسیون کشتی بعد از حدود ۴۰ روز به حالت عادی خود بازگردد.

 

1294777


قطعا در مدت باقی مانده تا بازی های آسیایی و مسابقات جهانی و در شرایطی اردوی تیم های ملی در یک ماه اخیر تعطیل شده بود، خادم و همکارانش کار سختی برای پیش بردن اهداف خود دارند. اولین چالش مسابقات انتخابی تیم ملی است که از اواخر همین ماه استارت می خورد.

دیدگاه‌ها