کد خبر : 1516590 | 22 فروردين 1397 ساعت 01:55 | 106.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حذف شدن توسط رم

والورده: من مسئول این شکست بزرگ هستم

بارسا در شبی عجیب و تاریخی با شکست 3-0 مقابل رم نتوانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

والورده: من مسئول این شکست بزرگ هستم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در دیدار رفت با نتیجه 4-1 رم را شکست داده بود، در دیدار امشب 3-0 مقابل رم شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازماند.

 

 

1294925

 

 

ارنستو والورده در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« رم با برنامه و با پرس شدید بازی را شروع کرد و ادامه داد. ما اشتباهات زیادی داشتیم و توپ های زیادی را از دست دادیم. هرگز نتوانستیم خودمان را در جریان بازی قرار دهیم و از فشار رم خارج شویم. به ندرت توپ های دوم نصیب ما می شد و رم در تمام نقاط برتر از ما بود.

تمام فصل خوب بودیم ولی با یک بازی بد حالا حذف شده ایم. فوتبال همین است و باید با این قضیه کنار آمد. به خاطر هواداران ناراحت هستم ولی باید بلند شده و به راه مان ادامه دهیم. ما در لالیگا و کوپا دل ری شانس بالایی برای قهرمانی داریم و نباید اجازه دهیم این شکست روی ما تاثیر منفی بگذارد.»

 

والورده ادامه داد:« من مسئول این شکست بزرگ هستم و همه چیز را بر عهده می گیرم. امشب همه چیز به سود رم پیش رفت و باید به آنها تبریک گفت. ما اگر درصدی از بازی همیشگی خودمان را انجام می دادیم الان تیم حذف شده نبودیم. به طور حتم اشتباهاتی داشتم و نتوانستم تیمم را به بازی برگردانم.»

 

 

دیدگاه‌ها