کد خبر : 1516833 | 22 فروردين 1397 ساعت 21:54 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیازی که در مشت تارتار بود (عکس)

پارس جنوبی تا آخرین دقایق بازی سه امتیاز با ارزش را از پرسپولیس گرفته بود اما در نهایت مقابل این تیم به مساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی با انگیزه زیادی پا به دیدار با پرسپولیس گذاشته بود. این تیم به دنبال جبران شکست دور رفت، کسب رتبه بهتر در جدول و در نهایت نشان دادن توانایی های خودش بود و با نمایش خوبی هم که داشت تا حدودی به اهدافش رسید. 


مهدی تارتار سرمربی پرسپولیسی تیم پارس جنوبی که تیمی جوان و جنگنده را برای مسابقات این فصل آماده کرده بود و در حالی که در نیم فصل اول یکی از صدرنشینان لیگ برتر بود اما نتوانست این رتبه را حفظ کند. تارتار برای بازی با پرسپولیس با وجود آنکه علی دشتی و یکی دو بازیکن مهمش را در اختیار نداشت با برنامه های تاکتیکی که داشت توانست در زمین حریف نمایش خوبی از خود ارائه دهد و حتی می توانست با سه امتیاز تهران را ترک کند.


سرمربی جوان پارس جنوبی در طول نود دقیقه این بازی از کنار زمین بازیکنانش را برای برد راهنمایی کرد هرچند تجربه بالای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در نهایت برد را از پارسی ها گرفت. تارتار که شاید فصل آینده هم روی نیمکت پارس جنوبی بنشیند با توجه به بالارفتن تجربه تیمی و تقویت آن می تواند یکی از تیم های خوب لیگ هجدهم باشد. البته که پارس جنوبی در این فصل هم با مشکلات مالی مواجه بود و شاید ادامه این مشکل بزرگ فصل آینده نیز خودش را نشان بدهد. با این حال پارس جنوبی و مهدی تارتار نمایشی قابل احترام در این فصل از رقابت های لیگ برتر داشتند و توانستند خودشان را بیش از قبل در فوتبال ایران مطرح کنند.

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها